Powered By Blogger

onsdag 13 oktober 2010

Dagens – ännu en hundpromenad till samlingen

Eftersom både jag och mitt liv är ganska rakt av skittrist och innehållslöst på spännande begivenheter så blir det här ytterligare en dag till samlingen som jag tar med er på hundpromenad för att visa upp min dagens outfit.

Och för att riktigt poängtera hur träig jag är så nöjer jag mig inte med en bild, nä då, här pratar vi tråka ut folk tills de somnar genom att fylla inläggen med en kaskad av ytterst snarlika foton…




































CC jacket, almost black
4 continent x-stitch dress, färg?
Scarf scarf, royal
vit ”Saraklänning”
Jeansleggings från Vila
svarta Primeboots
gammal tygväska från Diesel

Fast ikväll ska vi faktiskt bryta enformighetsmönstret och bege oss ut på byn. För att äta på restaurang med svärföräldrarna, något jag ser fram emot som tusan eftersom det var ett bra tag sedan vi träffade dem. Så det kan hända att jag terroriserar er med en dagens version 2 lite senare…

Om ni orkar och vill komma tillbaka vill säga… :o) Kram!

17 kommentarer:

  1. Jag både orkar och vill! :o)
    Gör inget med en uppsjö av samma bilder.
    Inte när det är en så snygg outfit som du stoltserar med på hundpromenaden! Kram!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Jag älskar din stil och tittar gärna på exakt likadana bilder - bara jag får se dig!!

    Hoppas ni får en mysig kväll!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Du är rolig du..vi VILL se många bilder på dig! Eftersom vi är många som gillar dig, förstår du!
    Tänk positivt, "vad duktig du är som tog en hundpromenad idag igen".. Se vad bra, istället för ligga hemma i soffan tex...
    Ser fram emot nästa dagens!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Hej vännen! Idag är det nästan du som är damen i rött! Du är fin som vanligt och jag önskar er en trevlig kväll! Jag har sett dina meddelanden och vi ses bara den 25:e:-)
    Håller på att fixa packning här hemma till att åka på nördkonferens:-)
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Härligt färgrikt oavsett vad du tycker =)
    Och jag kommer då gärna tillbaka.
    Om inget annat får du ju lite spänning på fredag när vi ska dregla lite på både möbler och herrkläder och dess skapare. ;)

    SvaraRadera
  7. Åf kårs vill jag både se och läsa om dig! :)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Precis messat dig! Läs viktigt!
    KRAM

    SvaraRadera
  9. Vill alltid titta på dina kombosar!!!

    Kramar

    SvaraRadera
  10. Orka OCH vill!! Din stil och kombos är grym!

    KRAM

    SvaraRadera
  11. Klart vi vill se massor av bilder på dig och dina härliga outfits! Annars är det ju alltid roligt att se vad lilla hunden har för sig... Ibland väldigt fotomodellsaktig... ibland inte.... Kram Helena

    SvaraRadera
  12. Vill ha massor av dig och jag älskar outfiten idag!=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  13. Det är alltid lika kul att se dina snygga outfit! Ös på bara ;)

    Kram från V

    SvaraRadera
  14. Blir inte ett dugg uttråkad ;-)Gillar som alltid dina outfitbilder - den där jackan är bara sååååå snygg på dig!
    Kramar

    SvaraRadera
  15. Hej! Jättefin är du..så det så!!
    Kramar

    SvaraRadera
  16. Tack för en mysig kväll!
    Dock lite kort... hörs imorgon!
    Stor kram

    SvaraRadera
  17. Och så ligger jag back med att svara på kommentarer... igen... sorry... blir ett allmängiltigt TACK till er alla, tråkig som jag är... KRAM!

    SvaraRadera