Powered By Blogger

onsdag 27 oktober 2010

Världens bästa webbshopsmänniska…

… kan omöjligt vara någon annan än underbara Malin på DeepFling! För efter min och Lingonberries provrond i fredags drabbades jag ett oövervinneligt habegär i helgen. På ett plagg som jag ännu inte visat provbild på här.

För dyrt på svensk mark så jag drar mig till USA. Och hittar den på DeepFling. Mitt VISA-kort strular så jag mailar Malin och frågar om hon kan hålla den till mig tills på måndagen, då banken öppnar och jag kan få ordning på mitt betalkort. I hennes svar får jag veta att den blev såld innan hon hann se mitt mail.

MEN. Hon har suttit och letat upp den till mig och meddelar att den finns på Huset. Och skickar med en länk dit. Vem gör det liksom! Snacka om fantastisk service utöver alla gränser!
Och som grädde på moset kom jag på att söta Evalena tipsat om 15% och fri frakt hos Huset månaden ut, snacka om flyt så jag klickar snabbare än jag hinner blinka. Kniper den sista i min storlek och om inga hinder uppstår över havet så kommer jag inom snart att vara lycklig innehavarinna av denna:

Foto by Lingonberrie at Factory Malmö

Dish blouse, vintage chalk – the Disktrasa! Inte helt snyggt med Chrysalis, cabaret under men det var liksom den jag hade på mig i provningsyran.

Med dollarkurs och rabatt hamnade priset på nästan 40% mindre än vad jag hade fått ge här hemma så mitt tips för idag är att ta en kik hos Huset innan veckan är slut om ni är på jakt efter något.
Ni hittar inlägget om rabatten hos Evalena genom att klicka här.

Och det var allt för mig just nu. Men jag kommer tillbaka lite senare, bland annat med redovisning av innehållet i ytterligare ett paket som landade här hemma igår. :o) Ha en bra dag. Var rädda om er själva och varandra. Kram!

12 kommentarer:

  1. Den är bara superfin!! Du klär i den typen av tunikor/klänningar!! Super snyggt!!
    Jag har oxå haft lite planer att handla på HUSET nu när de har rabatt.. Jag har fått ett nytt habegär på Long LK i grått och den har dom där.... Vi får se!!
    Det ska bli kul att se dig senart här på bloggen i din beiga disktrasa!!
    Ha en fin dag!!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Wow vilken bra deal! Malin är fantastisk! (och du är sååå fin) KRAMAR

    SvaraRadera
  3. wow! vad den är fin på dig. Vilken underbar service.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Kul att du fick tag på den, och vilken service av Malin på deepFLING!Du kommer att bli jättesnygg! Jag är så mesig att jag inte vågat beställa från USA, men jag tror jag får tuffa till mig lite;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Haha..du är underbar!! Jag är inte det minsta förvånad! Den är ljuvlig o det är klart du skulle ha den!!
    (älskar min..) Nu ska jag snart bege mig över bron..
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Yes, I love it too, jag gjorde tvärtom jag köpte även den svarta som du har så nu har jag båda också. Jag undrar lite hur Huset gör med sina paket, om det blir tull etc på det. Det jag tycker är så toppen med Deepfling är inte bara att de är serviceminded till tusen utan att man aldrig får några extrakostnader, så här långt i alla fall.

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Grattis verkligen till snygga "fyndet" och vilken service. Tack för dina sista ord dom behövs idag ska jag säga, ibland spelar det ingen roll hur mycket man jobbar det räcker ändå inte, nu har jag gnällt färdigt.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  8. MollyB: vad bra att du tycker att jag klär i dem. Because I love them! :o) Ja det gäller ju att passa på när priserna är kanon. Jag har aldrig handlat från Huset innan men tänkte äh, jag chansar. Ska nog går bra… Kram!

    Dr Molly: ja hon är helt grymt fantastiskt!!! Skickar mig till en konkurrent, vem annars skulle göra det? Kram!

    Tina: tack sötaste. Ja snacka om service!!! Kram!

    Hilde: jag är egentligen lika feg som dig med att handla från USA, känns osäkert… men har handlat på DeepFling en gång, det gick kanonbra så jag tog mod till mig och chansade nu också. Passa på att tuffa till dig innan veckan är slut om det är något du vill ha som finns på Huset. Grym rabatt ju. Kram!

    Annelie: ja helt ärligt så kunde jag inte riktigt få den ur huvudet efter att du provade den i Gbg. Trodde inte jag passade i färgen men testade och med stor vilja och en hel hop av fantasi så funkar det ju faktiskt. ;o) Så det är faktiskt lite ditt ”fel” att jag klickade. Ett bra fel! ;o) Kram!

    Efva: Kul! Visst känns det som en riktogt tidlös tunika som kan mixas från allt mellan fest och vardag?! Jag har aldrig handlat av Huset innan så jag har ingen aning alls.. chansar och hoppas på noll tull. Annars får man ta den smällen (om än motvilligt…). :o) Kram!

    Eva: du får gnälla precis hur mycket du vill! Vårt gemensamma problem är väl kanske att vi är rädda om andra men inte om oss själva… Eftersom vi i grund och botten är riktigt smarta damer så borde vi väl fixa båda delarna… Kram!

    SvaraRadera
  9. Solklart du ska ha denna med! Du är så superfin i den svarta:)
    Sådan service gillar vi verkligen, att få lite extra omtanke, det behövs.

    Skickar en stor kram till allra bästaste präst med! Stora varma som räcker till er båda:D

    SvaraRadera
  10. Nej?
    Nej!
    Nej.

    Den är nämligen ämnad för mig. Nu ser jag framför mig med mina siande Saida-ögon att inom ett par veckor har du tröttnat på den där trasan och närmast skänker den till mig. *Harkel*, ja, helt rätt, ett utslag av min rena avundsjuka. Guuuuuu´vad snygg den/du är! Congrats!

    SvaraRadera
  11. Tack för påminnelsen om Huset-rabatten!!! Jag klickade just hem en Lacie top i vintage chalk :-). Förstår att du inte kunde låta bli den där "disktunikan". Hur snygg som helst och jag har verkligen kämpat emot och klarat det hittills.
    Ha det bäst!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Fengxumamma: ja hellre en dyrare som jag garanterat kommer att använda och som dessutom känns smått tidlös än billigare som blir slit och släng… Det var väl ett klockrent försvarstal… ;o) Kram!

    Mollymatronan: haha… ja om din Saida-syn får rätt så lovar jag att närmaste skänka den till just dig… ;o) Kram!

    Anne: ja det är ju dumt att missa en sådan kanonrabatt som det blir med dollarkursen nu. Laicien i vintage chalk har jag provat – kanonfin! Så bra köp. Kram!

    SvaraRadera