Powered By Blogger

söndag 10 oktober 2010

Efterlysning – wigwam, dark pink köpes

Det är inte helt ovanligt att jag vaknar först när klockan redan har klämtat, vilket i Mollytermer betyder att jag inser att jag bara måste ha ett plagg när det redan har valsat ut från alla butiker. Och nu har det hänt igen.
Den här gången är det denna som jag bara inte kan få ur skallen:


Wigwam, dark pink i storlek 2

Har du den till salu eller mot all förmodan vet var den kan tänkas finnas så blir jag överlycklig om du skriver en kommentar eller mailar mig på oddjosanne@gmail.com.
Passar på att önska alla en bra söndag också. Vi ses senare. Kram!

10 kommentarer:

  1. Hej Josanne,

    Nästa gång är det du och jag i Köpenhamn!
    Wigwamen tror jag att Johanssonskan och jag såg i Landskrona på Olofssons, fast den kan ha varit i stl 1, och dessutom till fullpris. Kanske inte fullnapp alltså men nära..Kommer inte riktigt i håg storleken..
    Färgen är jättefin, mörkt hallonröd.
    Lycka till med jakten!
    kramar

    SvaraRadera
  2. Jag spanar efter din rosa 2:a så får du hjälpa mig att hitta en grå 4:a! Kram!

    SvaraRadera
  3. Lingonberrie: absolut blir det du och jag i storbyen nästa gång!
    Kanske värt att kolla upp LA i alla fall, tusen tack för tipset! Kram!

    Linda: japp, har den också på span åt dig från och med nu. Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag har en 2a i lite powder (se ut som lite rosa) oanvänd, hör av dig om du interested. Kram, Hoai.

    SvaraRadera
  5. Hej hej!
    Jag tror att stayhard.se har den kvar : )
    kolla där!!
    mvh Wanja

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att du kommer på fredag!!!
    Jag har bokat Darins kl.13, bokat för 7-8 pers.
    Kommer bli supertrevligt.
    Kramis

    SvaraRadera
  7. Hoai: tack snälla, men den är en dark pink jag vill ha. Tyvärr… Nice to see you in Guthenburg last weekend, hope everything is good with you! My english sucks, I know but I hope you understand anyhow… Kram!

    Wanja: tusen tack söta för tipset!!! Kram!

    Charlotte: låter kanonbra! Antingen tar jag tåget så jag kommer in 13.05 och då blir jag lite sen till Darins men hoppas hinna med det som kommer in 12.05… Om du vill så kan du maila ditt mobilnummer till mig på oddjosanne@gmail.com så kan jag sms´a dig när jag sitter på tåget på fredag så du vet… Kram!

    SvaraRadera
  8. Hej
    Har kommit en idag på tradera. Rätt färg och storlek (om du intte redan har fått tagi en). Kram Annika

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Jag tror inte jag kommenterat hos dig innan men jag läser din blogg varje dag. Du verkar vara en superhärlig person. Tror att jag hitta den Wigwam du letade efter och hittade den på Tradera.
    http://www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=120307882
    Ha en go kväll och var rädd om dig! Mvh Pernilla
    www.pernillassmycken.blogspot.com

    SvaraRadera
  10. Annika & Pernilla: tack vad gulliga ni är!!! Jag har en redan på väg men supersnällt att ni tipsade! Kram!

    SvaraRadera