Powered By Blogger

fredag 1 oktober 2010

Omröstning inför lördagkväll – hilfe hilfe

Min tanke om klädsel på lördagkväll sprack ju när det visade sig att Up-to-me-ism dress hade hängt sönder sig i garderoben, eller nåt…
Sedan har jag velat hit och dit, fram och tillbaka, upp och ner.... Egentligen vet jag exakt vad jag VILL ha på mig men det förutsätter ett köp i Göteborg och man vet ju aldrig om man lyckas komma över DEN… sa hon hemlighetsfullt ;o)

Så alternativ behövs och när jag nu strax ska dra igång operation packning så tänkte jag att jag ju kan låter er vara med och bestämma. En omröstning helt enkelt. Så. Vilken av dessa tycker ni att jag ska ha på mig, i sällskap av ett gäng vackra ladies under en middag i Göteborg?



Eller ska jag ha något helt annat?… hilfe, hilfe… Primeboots blir det till vilket som, för att först tänka ut och sedan släpa med andra skodon också är en överkurs som går vida över mitt förstånd just nu…
NU över till packningen… Vi ses sen. Kram!

16 kommentarer:

  1. hej och godmorgon!

    Båda är fullständigt underbara och du är superdupersnygg i båda men jag skulle välja den röda och dessutom gillar jag din söta vovvetatuering till den.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. åhh,,, vad du är underbar i båda!
    Kan inte avgöra vilken du ska välja alls just nu.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Jg röstar också för Skip-a-beat! Den är supersnygg på dig och färgen är underbar!

    SvaraRadera
  4. Bägge är naturligtis ursnygga, men jag tycker att Amerind dress är snäppet vassare - speciellt med skärpet på :)

    Syns imorgon!!!!!!!

    Kram från V

    SvaraRadera
  5. Meeen gud vad svårt!! Jag gillar båda lika mycket....men det hjälper ju inte ett dugg.
    Elle belle bi nu är du...... Skip a beaten!!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Stemmer på Skip-a-beat men med sorte støvler :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag röstar också på skip-a-beaten för enkelhetens skull.

    SvaraRadera
  8. Amerind dress - helt klart! Supersnygg i den!

    SvaraRadera
  9. aaah, alltså du ser fantastisk ut i båda två...men röstar på amerinden...KRAM!!

    SvaraRadera
  10. Tusen tack snälla för er hjälp, som det ser ut nu så får båda plats i väskan så förmodlign åker båda med för sista minuten-bedömning imorgonkväll. OM... jag inte får tag på da dröm... Sköt om er alla vackra! KRAM!

    SvaraRadera
  11. Trevlig resa idag!
    Vi åker också om ett par timmar. Lämnar min Skip-A-Beat hemma o du nu väljer den, bara så du vet!
    Snart syns vi!!
    KRAM

    SvaraRadera
  12. Den röda :-) Skip ? hehe, Å dina Dr Martens med röda blommor hade varit supervasst att ha till :-) Å CC utanpå .... *drömmer*
    ha det riktigt najs så hörs vi av =) Å du, om du missat mejlen så är slanten på kontot ♥

    ♥Åsa

    SvaraRadera
  13. Åh, båda är fina. men den röda och svarta tillbehör. Du kommer vara jättesnygg i vilket fall som helst. Ha det nu jätteroligt och ta det lugnt. Tror att helgen kommer att bli underbar för dig.

    Kramar!

    SvaraRadera
  14. Hej vackra du!

    Du är bedårande i båda, men Skip a beaten är strået vassare tycker jag! Sen är den inte så värst vanlig, och en riktig blickfångare, kän tänka mig att den är urfräck tillsammans med cc Jacket!

    Ha det nu så underbart och ta ett glas för mig oxå!

    Kramisar,
    Mollyflickan

    SvaraRadera
  15. Den röda är helt underbar på dig tillsammans med stövlarna. Keep shining! Kram Lotta
    PS Du har redan åkt men ändå.... ; )

    SvaraRadera