Powered By Blogger

tisdag 19 oktober 2010

Segdragen paketöppning i bild

Jag fick paket, jag lät maken öppna det medan jag knäppte bilder som en besatt. Men när jag glad i hågen skulle terrorisera er med det igårkväll så sätter sig Internet på tvären. Det går bara inte att knalla ut på nätet. På hela kvällen.

Jag borde kanske se det som ett tecken på att ingen är intresserad av bilder på en segdragen paketöppning. Men eftersom smart inte är min starka sida, och som för att poängtera att jag har utjämnat min strid med Internet till 1-1, så prånglar jag ut dem nu istället. (Tråkighetsvarning utfärdas därmed...)


Jag efterlyste den här i bloggen för ett litet tag sedan. Supergulliga Marina hörde av sig och berättade att hon ville sälja sin. Tusen tack för det!
Jag slog till och igår landade alltså Wigwam dress, dark pink här. Som jag ångrat å det grövsta att jag inte slog till på när det begav sig i våras.

Joråsåatt, visst har jag redan flera wigwams, men eftersom jag älskar dem blir de använda och då kan en färgsättning till att slita ut inte skada… Eller hur? Troligast blir den dagens idag så då får ni se den on the kropp också.

Så vi ses senare igen om ni har tid och lust. Ha en bra dag därute. Kram!

12 kommentarer:

  1. Helt rätt, gillar man ett plagg och vet att det blir använt - köp! :) Kommer bli så supersnygg på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhhhh!!!!
    (ser du att jag vabbar idag eller? Jag kan läsa din blogg på dagtid:-) )

    SvaraRadera
  3. Gillar!!! Klart man ska ha samma av den man gillar. Säger jag som har 9st 327:or... :)
    Kommer vara super snygg på dig.

    Ps, underbar paket öppning!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Grattis!! Ska bli kul att se den på!! Jätte fin färg!!! Jag skulle inte säga nej till den jag heller....

    Glöm inte att använda din Kettle Cardigan... Kanske i morgon???
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Paketöppning är bland det roligaste som finns, även om innehållet är till någon annan och även om den som ska ha innehållet redan vet vad det är. Smart att köpa flera av samma sort som man tycker om och trivs i, tantlogik nr.?
    Kramar från Eva
    som sitter i är lite smått irriterad, ledig idag men har konfirmander i eftermiddag, hur går detta ihop egentligen. Konfirmanderna är underbara så ingen skugga över dom.

    SvaraRadera
  6. Hihi, vad kul vi fick vara med på den spännande paketöppningen! Vad roligt du fick din Wigwam i pink, den blir klockren på dig!
    Igår fick mitt klickfinger jobba lite, upptäckte av en slump en auktion som höll på o gå ut ett mycket efterlängat plagg jag haft bekymmer om att få! Nu hoppas jag den dyker upp här i veckan också..
    KRAAM

    SvaraRadera
  7. har lite trist på jobbet och drullar runt på T - visst är det här din sidentunika m långa ärmar fast i annan färg? Har för mig att du efterlyst namnet ;-)
    http://www.tradera.com/-Odd-Molly-Original-vs-Replica-silkestunika-stl-2-auktion_301743_120720204

    Kram

    SvaraRadera
  8. Mums vilken goding, den kan du vandra i likt tomtemor på jul!

    Men hur kan du låta mannen öppna??! Det är ju ett magiskt ögonblick, skulle jag aldrig överlåta:-) Fast han har ju å andra sidan magic fingers med all världens konstverk på...Kramelikram!

    SvaraRadera
  9. Så spännande paketöppningen blev. En riktig goding du fått tag på, Wigwam är helt dig.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Du kommer att bli snyggast i hela skåne i den Wigwamen OCH matcha delar av Mr Josanne hår dessutom:) Kram gumman!

    SvaraRadera
  11. Å snygging! Jag älskar att titta på när folk öppnar paket... det är nästan lika roligt som att göra det själv.
    Hoppas du har det gott..
    Kramar!!!

    SvaraRadera
  12. Sorry att jag varit kass på att kasta ut respons till er här... kör ett stort gemensamt TACK till er alla istället. Och en KRAM!

    SvaraRadera