Powered By Blogger

torsdag 7 oktober 2010

Dagens – från stökkök till fikaträff


Art silk tunic, vintage chalk
Chrysalis minigown, lite indigo
Jeansleggings från Vila
svarta Primeboots
två dödskallehalsband från Rock by Sweden

Där har ni min dagens. I ett stökigt kök men på väg till fikaträff med två fabolous och helt underbara Molly-bruttor.

Tog de här bilderna för nästan fem timmar sedan men hann aldrig lägga ut dem då eftersom datorn satte sig fett på tvären. Nu är jag precis hemkommen igen, träffrapport kommer om en stund. Kram till dess!

6 kommentarer:

  1. Åh så fin du är i art silk tunic. Självklart att du passar perfekt i den. Det är ju ett Josanneplagg :)

    Kram från V

    SvaraRadera
  2. Fan vad snygg art silk tunic var på dig! Tjusigt värre.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Josanne!
    Så snygg du är i tunikan och den är ju som du vet en av mina favoriter och jag skulle gärna ha fler men men min lilla bil har gått sönder i eftermiddag så det lär bli att få nöta på det som finns i garderoben...helt rätt att lämna stök bakom sig till förmån för trevlig träff.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  4. Snyggt!!! Sitter ju perfect!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Aha..vi är Mollysystrar idag! Den sidentunikan blev storfavorit direkt här. Supersnyggt med det ljusblå under. Jag har brunt under idag o inte hälften så snygg som dig!
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Viola: tack snälla vad gullig du är. Kram!

    Hilde: tackar tackar, älskar den så kul att höra att den är fin på. Kram!

    Eva: åhhh vad trist med bilen, hoppas det inte blir en dyr historia, håller tummarna! Kram!

    Jeanette: tack darling, för att inte snacka om hur übersnygg du är i din!!! Kram!

    Annelie: haha… ja där tänkte vi lika… igen! Ja brunt kan man också ha under, tänkte inte ens i de banorna… oftast har jag en tendens att fastna i gamla vanor, kanskje ska sluta med det… Kram!

    SvaraRadera