Powered By Blogger

söndag 3 oktober 2010

En helg i Göteborg. Med stulna bilder…

Återförening med vänner som betydde otroligt mycket för mig redan innan, nya bekantskaper som blev en fantastisk upptäckt. De som fanns med men som jag inte pratade med och därför tyvärr aldrig fick grepp om och andra som höll sig på sin kant och därför hamnar i min personliga periferi.
Butiksraider, god mat och många skratt. Drömplagg och oväntade fynd. Trötta fötter, utmattad hjärna och ett förbannat lyckligt sinne.
Bina och Mira, utan dessa två fabulous ladies = nada, så fett mycket kärlek till er!!!
Så sammanfattar jag mina upplevelser av Mollyträffen i Göteborg i helgen. Och eftersom min kamera slutade funka innan den ens hunnit börja dokumentera så har jag härjat runt och snott bilder från andra. Och det helt i egoanda…








Min stöldrajd for från Tina och Viola till Dr Molly och Mia. Fler bilder på andra och annat finns hos dem. Bland andra.

Nu tänkte jag försöka mig på att sova. Eftersom jag förvånansvärt nog inte kom hem tomhänt på nyinköp så finns det lite mer att addera till helgrapporten innan den är helt komplett… men vem fan vill framstå som billig och blotta allt på en gång?... Not me… Kram!

10 kommentarer:

  1. God natt darling! Är dönyfiken på vad som finns i påsen från andra Freeport-besöket;) Det andra har jag ju koll på! Tack för sällskapet, hade inte kunnat haft bättre room-mates än dig och lovley Sannibus! LÖÖV YOU!! Kram och god natt...

    SvaraRadera
  2. hej!
    kikade in innan sovdags och vad underbart roligt ni verkar ha haft det och det blir inte mindre roligt att se dina fynd. Hoppas verkligen att jag kan hänga på nästa gång.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  3. Love you!!!
    Til next time.....
    Kram & natti natti

    SvaraRadera
  4. Tack för en underbar Mollydag tillsammans! Går bara o ler åt minnen.. Känns både i knoppen o i kroppen! Sov gott!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Åh, vad roligt med bilder!! Kul att du är tillbaka igen. Jag saknade dig i bloggen:-)

    Kramar!

    SvaraRadera
  6. haha, du är överläcker ;-) Tisdag kanske eller onsdag... eller i morgon ? Ah, vi hörs så ser vi vad som händer ♥
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  7. =) Det var superkul att träffa dig, dock trist att vi inte hann prata så mycket. Nåväl hoppas det kommer fler tillfälen =)
    Du var kalasfin i din wrap iaf!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Å du snyggga tuffa tjej, vad du är härlig på bilderna!♥

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera
  9. Härligt att få se dig igen :)

    Det var en härlig dag!

    Kram från V

    SvaraRadera
  10. Linda: haha… så du såg påsen… såklart :o) Jag såg din också och är lika nyfiken. ;o) Jag tänkte redovisa mina köp senare och då får du veta. Samma sak, ni är de perfekta rumskamrater man kan ha. LOVE JO och saknar dig redan! Kram!

    Eva: ja det var superkul! Hoppas också att du kan haka på nästa gång! Kram till dig och sötaste Otto!

    Jeanette: detsamma!!! Tack som fan för att du finns!!! Kram!

    Annelie: så kul att äntligen få träffa dig!!! Tusen tack själv vännen! Kram!

    Lingonberrie: vad söt du är! Har saknat dig också. Någon dag i veckan du kan och skulle vilja träffas? Kram!

    Johanssonskan: du vet var jag är, bara plinga, jag kan både tisdag och onsdag. Kram!

    Filippa: jag säger detsamma, så kul att äntligen få träffa dig! Men synd vi inte hann prata mer. Får bli nästa gång snygging! Kram!

    Adela: tack rara underbara så glad jag blir! Kram!

    Viola: detsamma! Sköt om dig vännen. Kram!

    SvaraRadera