Powered By Blogger

fredag 1 oktober 2010

Dagens – framme i Göteborg

Efter packpanik av mindre mått och två timmar på tåg har jag precis landat på hotellet i Göteborg nu. Med den lilla väskan och klädd så här:



Pinuppbiketten
sidentunika som jag inte vet namnet på
trasiga jeans från Gina Tricot
svarta Primeboots
två långa halsband från Unica

Dagens tips är att INTE sätta sig tillrätta med en kopp kaffe iklädd resuniformen precis innan du ska iväg, i alla fall inte om du har en katt som oberäknat hoppar upp i ditt knä och spiller ut halva kaffekoppen över dig och din nypåtagna jeans…
För då kan det hända att du måste byta ut ditt enda hela par till ett med gigantsikt hål över ena knäet…

Nu ska jag ut på stan en sväng innan fler av helgens kombattanter infinner sig här. Jag gillar nämligen att strosa runt i okända städer, vet egentligen inte varför men har alltid gjort det…
Om jag orkar så kanske jag letar upp ett par jeansleggings som håller ihop också, annars får det funka ändå. Sköt om er! Kram!

4 kommentarer:

  1. Ha det så gott i Göteborg! Inte ett endaste dugg avundsjuk att jag måst stanna hemma hela helgen och missa allt det mysiga med en Molyträff, näe ,näe!

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Åh är du framme :-) snygg som attan och jag är helt övertygad om att du kommer att göra succé i Göteborg ;-)
    Vi ses i morgon!
    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Är du redan DÄR!! Vi ses imorgon!!

    SvaraRadera
  4. Tjoooohooo :-) Sitter här & övervakar din blogg för att se alla underbara bilder du knäppt :-) Träff i veckan ♥?♥

    ♥Åsa

    SvaraRadera