Powered By Blogger

tisdag 12 oktober 2010

Till Salu – 6 Mollysar

Så har jag då äntligen kommit loss med att få ut det här – de fyra Mollysar som jag efter långt övervägande har bestämt mig för att sälja. Och två som jag har kvar sedan tidigare till salu-inlägg.

Vid intresse för ett plagg; lägg en kommentar i kommentarsfältet nedan först och mejla mig sedan på oddjosanne@gmail.com. Detta för att det inte ska bli orättvist om flera är intresserade av samma plagg så att alla kan se vem som kommenterade först.

I priset ingår porto men om någon önskar rekommenderad frakt så tillkommer 50 kronor.

Jag kommer givetvis att tvätta upp och stryka kläderna innan jag skickar iväg dem. Just nu befinner de sig i det skrynkliga skicket på grund av att de har fått tillbringa alldeles för lång tid i en garderob...

Vill ni ha fler bilder eller undrar mer än det jag skriver under plaggen här så är det bara att maila. Jag lägger ut plaggen på Tradera på torsdagkväll om ingen har visat intresse här. Kram!


1 Revolution dress, yellow, storlek 2. Använd en gång. Älskar den men inte på mig själv. Tags finns. Nypris 2399:- Säljer den nu för 1850:- = SÅLD


2 Movement tunic, purple, storlek 3. Köpt på Freeport för 950:- tidigt i somras. Tags finns. Använd en gång. Pris 750:- = SÅLD


3 Nylon Parker Coat, chocolat i storlek 3. Använd men i fint skick. Tags finns. Pris 1750:- = SÅLD


4 Brun klänning med tillhörande underklänning i storlek 2. Vet tyvärr inte namnet på denna men jag köpte den på Tradera i våras för runt 2200:-. Använd en gång av mig. Pris 1950:-



5. Angora hoodly knit jacket, chalk storlek 2. Använd men i schysst skick. Liten i storlek. Pris 650:- = SÅLD


6. Missing dress, red storlek 2. Köpt på Tradera i fint skick. Själv har jag aldrig använt den, bara provat den 2 gånger. Pris: 900:- = SÅLD

2 kommentarer:

  1. Hejsan.
    Jag är jätteintresserad av 3 Nylon Parker Coat, chocolat i storlek 3.
    Irene

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Har du kvar hoodly knit?

    SvaraRadera