Powered By Blogger

måndag 4 oktober 2010

En ynka samling bilder från träffen

När jag kollade mitt minneskort som satt i kameran jag hade med mig i Göteborg så hittade jag en ynka samling bilder från träffen, som jag hann ta innan kameran gick sönder.


Med dessa bilder vill jag tacka de fem vackra ladies som jag hann dokumentera och alla andra involverade för en helt underbar helg!!! Jag går runt och småler hela tiden eftersom en hel hop av roliga minnen ständigt ploppar upp i skallen. Fan vad nöjd, glad och lycklig jag är!

Precis som igår så har jag skitsvårt att få in bilder här nu. Det tar helt enkelt en hel evighet. Om det fortsätter sega sig så får inlägget om mina inköp vänta till imorgon. Om inte så kommer det ikväll. Kram på er så länge!

3 kommentarer:

  1. Jag går också runt och dumflinar lite för mig själv här:) Skönt att du hade ett bra möte tidigare idag, dessutom sketasnygg! Ha en bra kväll gumman! Kram

    SvaraRadera
  2. Thank you so much for the interesting company! I hope there will be more OddMollytraff soon :), kram

    SvaraRadera