Powered By Blogger

lördag 23 oktober 2010

Dagens luftas i tråkigaste vädret…

Blött, rått och grått. Så ser lördagsvädret ut här i min lilla del av Skåne. Vilket på ett ungefär är lika oinspirerande som både jag och min outfit of the day... Här ute och luftar sig på vovvenad i de närliggande nejderna:



















Parker coat, grey
Scarf scarf, royal
Långärmad sidentunika
Chrysalis minigown, rouge
Jeansleggings från Vila
svarta Primeboots

Nu ska jag göra ett nytt försök att få ut lite bilder från provningen som jag och Lingonberrie gjorde på AjaBaja igår, vi får väl se hur det går med det… Kram!

5 kommentarer:

  1. vi hade det också det grått och trist i min del av Skåne, men de fina färgglada OM-kläderna lättar upp!

    kram

    SvaraRadera
  2. Usch nej, sådant tråkväder vill man bara ut o vända i.. Vinterjackan har åkt på ser jag, fin är du!
    Nybakat till kaffet idag, inte så dumt alls!
    Nu väntar vi på bilderna från Ajabaja..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Här har vi haft sol idag:) Jag är så lycklig över att jag snart får en lika fin sjal som du har..fast i grått..:)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Du ser inte alls gå och tråkig ut, halsduken i royal piffar upp vilken outfit som helst :-)

    Ser fram emot bilder från provningen igår!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. OddandMe: ja det har du så rätt i. Tur vi har så bra klädsmak så vi kan skina när inte solen vill göra det. :o) Kram!

    Annelie: nybakat… muma… jag har varit sugen på att baka i flera dagar, kan inte bestämma vad jag ska baka bara så därför har det inte blivit något, haha… snacka om velig… :o) Kram!

    Chatarina: skönt med sol, jag saknar den så fort den försvinner. Den grå är också superduperfin! Man skulle ju helst vilja ha en i varje färg. :o) Kram!

    Linaplina: ja det är tur man har lite färg att sätta i alla fall lite piff på tanten med. ;o) Kram!

    SvaraRadera