Powered By Blogger

måndag 4 oktober 2010

Dagens på lyckat möte

Ojoj vad trött jag var i morse. Det märks att man har kommit upp i åren och inte riktigt fixar grandiosa utsvävningar längre. :o) Men det var det absolut värt för vilken helt underbar helg det har varit!
Det enda negativa är att nu saknar jag redan flera av er fantastiska vänner!

Idag har jag träffat en annan förtjusande människa. Hon är kurator och jobbar med stresshantering och mitt möte med henne gav ett välbehövligt lyft i självförtroendet. Och det fick en del tankar att falla på rätt plats, andra att inse att de redan var på rätt plats.
Så snart börjar det bli dags för mitt nästa drag… som jag avslöjar när jag väl gjort det…

Min outfit of today kan jag i alla fall demaskera på en gång:


Wool mix long cardigan, almost black
långärmad sidentunika – namn?
Chrysalis minigown, dark powder
Scarf scarf, royal
Jeansleggings från Vila
Primeboots
väska från Diesel

Jag återkommer lite senare med nytillskotten som jag raggade upp i Göteborg i helgen. Sköt om er. Kram!

11 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir för din skull. Hoppas allt går bra vad det än är.
    Stora kramen härligaste tjejen

    SvaraRadera
  2. Hej! Hoppas allt går som du vill!! Jag är liiite avundsjuk på er som får åka iväg på träffar hit och dit..såå kul!! Du ser jättesnygg ut i dina kläder..men det gör du alltid!!
    Kram och ha en härlig dag..och ät många kanelbullar!!

    SvaraRadera
  3. Å du är lika snygg som alltid=)!
    Såg nog aldrig vad du köpte så nu blir jag nyfiken=)
    kram!

    SvaraRadera
  4. Hejsan min snyggaste vän!!
    Tack så hemskt mycket för allt och särskilt mycket för det underbara sällskapet på coffehouse:-))
    Mannen kom en stund efteråt så jag behövte inte sitta där och se dumt ut så länge:-D
    Va skönt att höra att det går bra för dig, det förtjänar du<3
    Hoppas mannen tyckte om sin cupcake och inte blev allför sur på mig som höll dig borta extra länge...
    KRAAM UNDERBARA KVINNA!!!

    SvaraRadera
  5. Hej snygging! Kul att du känner att du gjort något bra idag:-) Längtar efter att få se dina gbg köp, nyfiken i en strut, det är jag det.
    Mailar dig om veckans eventuella bravader.

    Stora kramen!

    SvaraRadera
  6. Hej Josanne!

    Det är så det ska fungera i bra möten och bra att få saker bekräftade för sig. Allt gott i det arbetet och du är en riktig slappsnygging som alltid får till det.
    kramar från Eva och O

    SvaraRadera
  7. Hej vännen! ja det är lite synd att man inte hinner med att prata med alla så mycket, men det blir ju så när man är i ett stort sällskap! som jag har skrivit till några andra "skånetjejer" så tar jag gärna en tripp till skåne :-) så om ni har någon lokal träff skulle jag gärna vilja komma :-) fast nu har jag köpförbud ;-) men det kommer ju en vårkollektion om några månader:-)
    Härligt att du fick träffa en människa som du kände förtroende för! det är viktigt, annars blir det inte bra!
    ska bli kul att se vad du fick med dig från GBG :-) själv vågar jag knappt öppna mina påsar ;-)
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  8. Vad bra att du träffade en bra kurator! Det är väldigt skönt att få prata med någon som kan det där med att lyssna!
    Jag önskar att vi bodde närmare, skulle vara så mysigt att fika ihop snart igen. Det var jätte kul att få en stund med dig i fredags. Du är precis så mysig som jag uppfattat dig i din blogg.
    Massor av kramar

    SvaraRadera
  9. Jeanette: ja det är egentligen inget nytt under solen bara att jag insett att jag måste sparka mig i häcken och få det gjort liksom… Kram!

    Chatarina: åh jag missade ju kanelbullarna igår… jaja då får jag väl vänta till nästa år då. :o) Kram!

    Filippa: jag såg jeansjackan du köpte sen minns jag inte mer. Mössan? Hmmm, shit vilket minne man inte har… Kram!

    Mia: tusen tack själv. Det var ju riktigt trevligt och mysigt att avsluta med en fika med dig!!! Jodå cupcaken löste biffen, han var inte det minsta sur. Kram!

    Lingonberrie: haha… nyfiken i en strut är vi två om. :o) Ser fram emot ditt mail. Kram!

    Eva: ja det var ett bra möte, jag har ju mest erfarenhet från de dåliga (jobbet) så jag var himla glad när jag gick därifrån. Kram!

    Peggy: jaaa! Vad kul om du kommer ner till Skåne, jag tror nog att köpstopp gäller ganska mycket för oss alla just nu, mig definitivt! Så det känns ju perfekt att ta det när vårplaggen börjar droppa in, vi får helt enkelt styra upp någon träff. Kram!

    Lillis: jag känner samma sak, det var så himla roligt att träffa dig och prata i fredags! En av mina höjdpunkter från helgen! Kram!

    SvaraRadera
  10. Tjena sötegöte ! Jag ringer ! Är på väg nu & har lilla häcken full hela dagen, men i möra kanske ? Frammåt eftermiddagen ? jaja, som sagt jag ringer om ett tag ♥

    SvaraRadera
  11. Johanssonskan: jag hittar inte min mobil... fattar inte var jag kan ha pundat bort den... så om jag inte svarar så vet du varför. Vi kan väl höras här ikväll/imorgon annars och se hur det ser ut imorgon... Kram!

    SvaraRadera