Powered By Blogger

tisdag 5 oktober 2010

Jag ljög… två gånger till och med…

… fast det var inte meningen, i alla fall inte i det första fallet… Jag kom ju faktiskt hem från Göteborg med ytterligare en Molly i bagaget.
Tänkte inte på det bara eftersom den inte inhandlades i någon butik, utan istället adopterades från vackra Bina. Den här:


Multikulti bag, military

Ångrade som tusan att jag inte slog till på den hos Campadre så när Bina sålde sin så slog jag till. Och det ångrar jag inte en sekund för den är helt underbar. Och rymlig.
Ska bara klura på om jag fixar att sy i en dragkedja så den blir helperfekt.

Det andra jag ljög om var såklart att vi hamnade på Freeport på grund av kissnödighet… fast det fattade ju ni också… ;o) Kram!

18 kommentarer:

  1. Det är fult att ljuga - fast det var en mycket fin väska.
    Fick ju en liknande för ett tag sedan och visst vore det smart att ha ett blixtlås på den, får kolla med någon sykunnig om det funkar :)

    SvaraRadera
  2. Förstår att du slog till på väskan för den passar väldigt bra till dig! Lämna in den annars hos en sömmerska för det kommer bli kanon med en blixtlås.
    Lugn, jag ska maila om bensinen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag ångrar att jag inte köpte den orangea på Campadre....Sanningshalten i kissnödigheten var det väl ingen som tvivlade på......eller;) Stor kram gumman!

    SvaraRadera
  4. Bästa stället att kissa på om du frågar mig :-)
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Nej, det där var ju inte att ljuga alls! Det ena var humor och det andra var ett köp som gjorts upp innan helgen, eller hur?! Då räknas det inte... Fråga mig, jag som lyckades köpa typ 4 klänningar under mitt klänningsköpstopp utan att medge att det var klänningar jag köpt. Först på femte försöket fick jag ge mig (sexton strapen är ju en klänning!)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Valpkursen gick jättebra! Han skötte sig! Gulligt att du tänkte på oss. Var ju paradiset för honom förstås eftersom han ääääälskar andra hundar. Jättebra ledare och liten grupp. Allt från två chihuahuor till en irländsk varghund (wow hon var cool - fyra mpnade och stor som ett hus, kolugn och knäpptyst. Vilken dam! Käkar 2 liter torrfoder om dan...) Lukas har fått läxa som vi ska öva varje dag, men som den Jack Russell han är genomskådade han ju raskt övningarna och vet precis hur han ska göra för att få godbitarna så det blir inte mycket till övning.
    Kram

    SvaraRadera
  7. mpnade betyder alltså månader om nån undrade. Jag bara produktutvecklar språket lite - det är varje medborgares plikt som min gamle kursare Fredrik Lindström brukar säga...

    SvaraRadera
  8. Ha ha ha - måste vara bästa stället i Sverige att bli kissnödig på - får testa nån gång.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  9. Åhhhhhh ....... den har jag ju åxå varit sugen på, fast jag har stoppat mej själv.... Åh... *skratt* Ibland har vi ruggit lika smak ;-)
    Du har mejl ♥

    SvaraRadera
  10. Haha..det var ju bara en "nödlögn"! Klart ni skulle stanna där!
    Du kanske såg jag också fick med mig den väskan hem..köpt av söta Tina.
    Vi är ganska nyligen hemkomna efter några intensiva dygn på västkusten. Roliga sådana.. Skaffat oss varsin Iphone som förmodligen gör oss vithåriga..
    Kram

    SvaraRadera
  11. Jättefina inköp du gjorde på träffen, och väskan är helt dig!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Nä int ljög du väl, du gillar bara att hålla oss andra på halster ibland.

    Och ska man ändå kissa så kan man ju faktiskt få välja vilken porslinsfåtölj man vill använda. Läget kan ju vara avgörande.

    Du har också plockat hem riktigt fina grejor ser jag./K

    SvaraRadera
  13. Vi kunde låsats en tag till, eller ;?

    massor med kramar du finaste Josanne!!!

    SvaraRadera
  14. Haha.. jag är också kissnödog.. Kram och trevligt att ses!

    SvaraRadera
  15. hihi.. du är underbar!

    Kramar

    SvaraRadera
  16. Haha, lurade ni mig?? :-D
    Jag som trodde vi bara åkte dit
    för att kissa;-))
    Väskan är skitsnygg och så mycket du!!
    Säger som andra, lämna in den hos sömmerska..
    Ha det gott bästaste du,
    Kraam

    SvaraRadera
  17. Superfin väska!
    Hade varit jättekul om du kom till Kristianstad den 15:de!!!

    Gå bara in här och anmäl dig!
    http://www.donna.cenino.se/MedlemKund
    Du får mer info när det närmar sig...
    KRAM

    SvaraRadera
  18. Haha… ja kissnödiga eller ej, ibland måste man bara följa sina impulser… Sköt om er & en stor kram till er allihop!

    SvaraRadera