Powered By Blogger

torsdag 14 oktober 2010

Dagens på köpcentrumfika med Mollysyster

När jag och Johanssonskan strålade samman i måndags så var ett av våra missions att hon skulle prova min röda Fields of Lace som jag tänkte sälja. Samtidigt fick vi en impuls och det föll sig så att jag provade ett av de plagg hon hade på sig då.
Ganska otippat blev jag lite småkär och vi bestämde då oss för att swappa min FoL mot lite slantar och ett annat exemplar av det plagget jag provade som Johanssonskan hade hemma.

Idag fullbordade vi swappen. Vad det är jag fick med mig hem visar jag om en stund. Måste prova först och ta bilder.
Så länge får ni hålla tillgodo med dagensbilder på mig och Johanssonskan.



















De är tagna på ett köpcentrum där vi var och fikade. Utan att shoppa någonting! Duktiga tanter! Kram!

3 kommentarer:

  1. Snygga tjejer :-) Guuuud vad duktiga ni var som inte shoppade ;-)Nu vill jag snart se vad det var som swappades :-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Coolaste brudarna denna sidan världen!!! HAde ni hatf med er Linda G hade trion varit komplett!!

    SvaraRadera
  3. Peggy: jag är riktigt stolt över att det inte shoppades någonting, hur galen är man egentligen då... :o) Kram!

    Sanni: haha, du är för söt! Kram!

    SvaraRadera