Powered By Blogger

söndag 24 oktober 2010

Dags att överge dator och drömmar…

Som en liten fortsättning på mitt förra inlägg så är det ju inte alltid bara irl-möten som kan få mig att vända kappan efter vinden.
Jag är betydligt mer lättpåverkad än så. Som nu nyss, när jag snubblade in på Deepflings blogg och fastnade med ögonen djupt nerkörda i de här bilderna:



















Och plagg jag avfärdat för egen del åker plötsligt upp på den kroniskt överlånga vill-ha-listan…

Nej det här håller inte, dags att överge dator och drömmar för att istället kasta mig in i den mindre smickrande verkligheten, med städning och fix här hemma. I någon timme i alla fall, sedan får vi se om vi hittar på något annat.
Ingenting på schemat utan det blir istället aktiviteter utifrån om andan faller på…
Jag återkommer med en dagens lite senare om inget annat. Hoppas ni får en riktigt bra söndag därute. Kram på er!

8 kommentarer:

  1. Ja fattar vad du menar! Hittar mer och mer som jag vill ha och värre blir det väl när ni andra visar upp era inköp. Härligt med inspiration!
    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Håller med dig! särskilt när man kollar in hos Deep fling och Amy så hittar man alltid en massa snygga kombos...:-)
    Pssst...snygg sak som är på väg till dig från Ajabaja :- näää inte alls avis ;-)
    Kram du vackra!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    vad rätt du har om dessa plötsliga behov och nya kombinationer ploppar upp än här och än där.
    Just nu är önskelistan aldeles för lång i relation med inkomsterna.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  4. Näe, det är rent "livsfarligt" att titta!! Enklast låta bli, blundar hårt..
    Kram

    SvaraRadera
  5. ja du....det bästa är att blunda. Men det är så förpicklat svårt!! du har mail.-)

    SvaraRadera
  6. Ja, Malin är fin i Odd Molly och visst blir man sugen!! Jag var tvungen och gå in och titta på alla bilder på Deepflings blogg och jag skulle kunna tänka mig allt!!
    Kram.

    SvaraRadera
  7. Visst blir man sugen när man ser de fina bilder på Deepfling.

    SvaraRadera
  8. Lillis: härligt men farligt… plånboken skriker mest nej… dumt! Kram!

    Peggy: ja shit vad jag sitter och dregglar över Deepfling bilderna fortfarande… vill ha allt liksom! Kram!

    Eva: jag har "bara" 3 plagg på min önskelista just nu… ja nu pratar jag alltså enbart höst och vinter 2010… äldre plagg går jag inte in på enligt tantlogiken…. ;o) Och ändå är det 3 plagg utöver min budget… dumt! Kram!

    Annelie: livsfarligt är ordet… det får bli skygglappar framöver… :o) Kram!

    Lingon: nu har du mail! :o) svårt, yes box, så in i helsefyr svårt!... Kram!

    MollyB: eller hur? Hon är skitsnygg och trots att man själv är långt ifrån lika vacker så vill man ha allt! Kram!

    Efva: ja de är nästan beroendeframkallande… :o) Kram!

    SvaraRadera