Powered By Blogger

söndag 10 oktober 2010

Dagens på uteturer & Grattis till Filippa

Efter lite vanligt städfix i hemmet med diskning, tvätt och golvuppfräschning på programmet begav vi oss ut på en lång hundpromenad i det soliga höstvädret. Därefter blev det veckohandling på Ica.
Som synes nedan så var jag iklädd denna stass vid båda uteturerna:


CC jacket, almost black
Tutu T88, lite pink
Chrysalis minigown, cabaret
Jeansleggings från Vero Moda
svarta Primeboots
uråldrig rosa sjal väska från Diesel

Och med det sagt och visat så vill jag kasta iväg ett gigantisk superGRATTIS till vackraste Filippa som dels fyller 30 år idag och dels konverterar till fru!!!
Lite kul, men egentligen helt orelevant i sammanhanget är att jag faktiskt också gifte mig samma dag jag fyllde 30… Tänker på dig idag underbara snygging!

Nu är det matlagning som väntar. Sen ska jag försöka ta mig i kragen och slänga ut lite Mollysar här som jag tänkte sälja. Take care friends, ses sen. Kram!

11 kommentarer:

  1. Hej! Vad fin din tunika är!! Jag är mycket nyfiken på att se vad du tänker sälja :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Du är verkligen ursnygg i Tutun!! Jag har provat den många gånger men känner mig bara "söt", som en liten gräddbakelse, i den... Du ser bara rock´n roll ut som vanligt!! Du får mig och vilja prova Tutun igen och igen och igen, i hopp om att den ska se bra ut på mig...
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Jag håller med MollyB. Jag tycker som henne att du är riktig cool i dina kläder.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack du underbara! Blir så rörd av alla fina kommentarer!
    Vad kul, så du gifte dig oxå på din 30-års-dag?! Dagen har varit jättehärlig nu är man helt slut, hihi!
    Kommer nog sova gott i natt=)

    KRAM!!

    SvaraRadera
  5. Ingen kan bära upp Tutu som du!!! jag hade sett patetisk ut. Håller mig till den "tråkigare" stilen.

    Ser fram mot annonserinegn
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Hej Josanne!
    Höstpromenadsnyggt!
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  7. Instämmer med de övriga, du är så himla fin i Tutu! Underbara bilder Mr Maken tagit (antar jag..)!
    Vilket finväder det varit hela helgen! Idag har vi haft långpicknick med våra sötnosar o njutit av naturen! Ett litet klick på T som har v arit mycket mycket efterlängat o jag i princip gett upp! Återstår o ser om jag får plats i den, haha!
    Du är väl rädd om dig..
    KRAM

    SvaraRadera
  8. God natt stumpan! Du var lika duktig som jag på att lägga ut kläder till salu;) Kram!

    SvaraRadera
  9. Chatarina: tack! Till salu kommer ikväll istället. Kram!

    MollyB: ja du får testa igen. Ofta tycker jag att det handlar om vad man har till… fast jag kände mig inte ett skit rock ´n rollig igår, mest blek och hösttrist… och då blir man glad åt såna fina kommentarer som dig, så tack. Kram!

    Hilde: tack snälla. Kram!

    Filippa: haha… sitter du och bloggar på självaste bröllopsdagen, du är för rolig. Fast jag hade förmodligen gjort samma sak… haha! Kram!

    Lingonberrie: kram vännen!!!

    Fengxumamma: apapap… nu var det helt fel… du har inte ens i närheten av någon tråkigare stil, du har grymt bra smak och är förbenat snygg!!! Så det så! Kram!

    Eva: tackar tackar. Kram!

    Annelie: ja det gäller att passa på att njuta av vädret innan vintern slår till… hemska tanke… Nyfiken på ditt klick på T… Kram!

    Linda: haha… ja det går ju bra för oss… ;o) Får bli idag istället. Kram!

    SvaraRadera
  10. Gu´ så snygg tutu t88 är på dig, och med lite förlängning under. Jag provade en 2:a (som brukar va min klockrena storlek) och den var stor som ett hus! Vad har du för storl? Ser att de finns på Ajabaja på rea...det rycker i klickfingret (och mytomanen har lovat köpstopp:)

    SvaraRadera