Powered By Blogger

måndag 25 oktober 2010

Gårdagens - i all anspråkslöshet

Verkligheten kallade hårt och högt igårkväll så det hanns aldrig med att avleverera dagensbilder här. De innehåller inget mer spännande än jag på hundpromenad i all anspråkslöshet.
Men en dagens hör jag liksom till så därför trycker jag in det nu istället.



















Parker coat, grey
Scarf scarf, royal
Tutu T88, lite pink
Chrysalis minigown, almost black
Jeans från Vero Moda
svarta Primeboots
tygväska från Diesel

Och eftersom jag för tillfället inte har så mycket mer än så att delge er så traskar jag ut härifrån igen. Men på återseende lite senare idag. Kram!

8 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Bortsett från att du ser lite bekymrad ut.. Så är du ju supersnygg för denna viktiga uppgift, att gå ut med vovvarna!
    Ha en bra dag i höstmörkret!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Annelie: godmorgon vännen! Bekrymrad? Hmm... jag som försökte se sexig ut... ja så bra var jag alltså på det haha... ;o) Nä, skojade bara, det var så jäkla ruggigt så det är nog därför jag ser så tradig ut. Hoppas du också får en bra dag i måndagsrusket. Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Både du och vovvsan är supersnygga! Ha en bra måndag! Kram

    SvaraRadera
  4. Ni är super snygga!!!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Linda & Tina: tack darlings! Ha en bra dag därute. Massa Kram!

    SvaraRadera
  6. Du är superfin som alltid.Gillar verkligen den jackan på dig. Färgen bar superfin på dig. Kram hjärtat!

    SvaraRadera
  7. Åh vad fint när man är "helmolly", det syns verkligen att kombinationerna liksom kräver varandra. Du är dessutom bra på att använda chrysalis. Det ska jag också bli, fast i år är det så knepiga färger, jag skulle verkligen vilja ha den i almost black...blablablabla, babblar så jag blir trött i huvet. Kan bero på att jag är hemma sjuk och uttråkad...:( Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  8. Sanni: ryktet = jag läste i din blogg, att du ska till dejliga Skåneland snart och träffa Mollybruttor, hoppas stenhårt att det är när och var jag tror… ;o) Kram!

    Mollymatronan: haha… ja det är väl så att jag bor i chrysalisarna… att de i själva verket är fastlimmade på min kropp… fantasi? Nix, inte jag inte… ;o) Kram!

    SvaraRadera