Powered By Blogger

fredag 22 oktober 2010

I´m on my way…

… till en större stad för äventyr i kläd- och fikariket med en kär Mollysyster. Med på färden är bland annat dessa två Mollysar:


Art silk tunic, dark grey och Chrysalis minigown, cabaret

Hinner inte ta någon bild på den fullfjädrade dagens-stassen så den får dyka upp här lite senare istället. Tillsammans med en rapport från dagen. Och som det är tänkt; provningsbilder från Odd Molly vinter 2010.
Svar på mail, som jag ligger fett efter med, utlovas innan veckan är slut… på hedersord…) Önskar alla en superbra fredag. Kram!

9 kommentarer:

  1. Ohhh vad nyfiken jag blir. Vem skall du träffa gumman. Ha en uuuuunderbar helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Så skoj det låter! Om det är Malmö kan du skicka ett mess så kanske man hinner hojta förbi...

    Snygg blir du idag som vanligt
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vad roligt! Ha en fantastisk dag med kära vännen o Mollyfrossan! Testar ifrån min Iphone, hoppas det fungerar! Kram

    SvaraRadera
  4. Aaaaaavundsjuk är jag ju ;-) Jag är ju på väg till jobbet.... Men hoppas att ni får en kanontrevlig dag :-) Å jag ser fram emot provningen :-)

    ♥Åsa

    SvaraRadera
  5. åh, ska du och L till Ajabaja och alla andra trevliga ställen möjligtvis - blir inte ett dugg avundsjuk *nä nä* ljuger så det ryker ur öronen.
    Ha en alldeles förträfflig dag mina damer och prova allt, jag menar allt. Å bilder vill jag ju se senare såklart:)/K

    SvaraRadera
  6. Å vad spännande. Jag hoppas du ska till Gbg via Freeport :-)

    Fick precis avi på koftan! Ska hämta den om en stund när jag piggnat till. Är lite seg efter den tuffa veckan.

    SvaraRadera
  7. Vilka vackra färger ihop! Hoppas du haft en trevlig fika-/shoppingdag i höstblåsten.

    SvaraRadera
  8. Ja då hade förvirrelsetanten glömt att svara er här... Sorry... Det får bli en KRAM istället för den här gången...

    SvaraRadera