Powered By Blogger

fredag 15 oktober 2010

Potential till att bli en riktigt bra dag…

Ingen ”Idol-dag” utan ett inlägg om mr Smith. Och det här är inte vilket ”Idol-dag” som helst utan jag säger bara Yes!!! Äntligen!!! För det finns ingenting som ger mig mer gåshud än när Jay Smith sjunger Nirvana, vilket är precis vad han ska göra ikväll. På tv4 klockan 20.00, missa inte, för här pratar vi megamagi!

Foto: Daniel Ohlsson/ tv4

Det tillsammans med att jag förhoppningsvis ska tåga till Kristianstad om några timmar gör att den här fredagen har potential att bli en riktigt bra dag…
I Kristianstad väntar mini-Mollyträff. En lite halvrisig hund kan sätta stopp för att jag kommer iväg men hon verkar lite bättre nu så håll tummarna…

Och om jag har riktig tur så kan det bli trippel i lycka denna fredag. Det om paketet jag har på ingång dyker upp idag…
Fler rapporter under dagen… Önskar alla en kanonbra fredag. Kram!

4 kommentarer:

  1. Ohhh skall bli skoj att kolla på honom!
    Ha en underbar dag med töserna!!! skall bli skoj att se bilderna sen! KRAM

    SvaraRadera
  2. God Morgon och tack för tipset med tunikan.:)

    Håller med dig angående Jay ..Han sjunger såååå bra .
    Måste bara säga att era hundar är för söta .
    Har själv en liten hundtjej .Blandning Pappilon Chihuahua.
    Kram Anki

    SvaraRadera
  3. Hej hjärtat, vilken dag som väntar dig! Härligt..o vad kul träffa tjejerna! Ha en riktigt bra fredag nu!
    Kramkram

    Ps.Fina hundhalsband du visade igår! Tufft på framförallt småhundar. Våra "flickor" är i princip alltid lösa (utan halsband så dom inte fastnar i buskarna), har inte använt deras koppel sedan GBG)Ds.

    SvaraRadera
  4. Sanni: ja eftersom jag inte kom iväg till brudarna idag så står dagens glädjehopp till Jay… ;o) Vi får hoppas att de visar en massa bilder senare. Kram!

    Anki: jag har hört honom köra Nirvana vid ett par olika tillfällen och det är grymt vill jag lova. Åh, har du en ”pappihua”! Jag har träffat 2 hundar med just den blandningen, såååå otroligt söta! Kram!’

    Annelie: kan tyvärr inte ha våra tjejer lösa så ofta här mitt i stadsmyllret, så det får bli fina halsband så de ser ut som coola streetdogs istället. ;o)Kram!

    SvaraRadera