Powered By Blogger

fredag 29 oktober 2010

Det låg ett paket i brevlådan…

… när jag var på väg ut med hundarna tidigare idag. Tjohooo, perfekt läge för att inviga innehållet i det på direkten… 
Men inte på mig själv. För paketet var till en annan i hushållet som mr Make också är ganska duktig på att skämma bort. Och därför fick han själv vara med och fotoposera innan han gick till jobbet. Tillsammans med…



… Freja "FiFi" Phaléne - hans hund. Och hennes sprillans nya regnjacka. Såklart rosa! Färgen han prioriterar när han shoppar till henne. Kan det kanske vara för att han själv har en sådan ljuv och oskyldig uppsyn… ;o)

Återkommer med lite funderingar om den här bloggen… ska bara lägga tankarna en smula mer tillrätta i skallen först. Kram på er så länge!

16 kommentarer:

  1. Haaa..så cooooola båda två! Härlig bild!

    Ha en mysig fredagkväll vännen!
    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Hihihi.
    Vet inte vem som är sötast. Mr make eller vovsingen:-)

    Kramar!!!och ha det gott i kväll!

    SvaraRadera
  3. Klart att hon skall ha rosa. Bra smak han har, MrMake :-)

    SvaraRadera
  4. Så fin regnjacka!! Självklar färg till sötisen!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Kass på att höra av dig sa du? Yes you are... Fast jag gillar dig ändå din lille skit ;) Ja en fika nästa vecka vore nicenice! Onsdag kanske? Då är jag ledig, har bara läkarbesök på förmiddagen...? du kan väl förresten skicka ett sms med ditt nya nummer? Herr make har ju som bekant sin systers...? Kramkram!

    SvaraRadera
  6. Ja, sådan herre sådan hund heter det väl;) Ha en mysig fredagkväll./K

    SvaraRadera
  7. Sådana sötingar!! Hihi, urgullig bild!
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Jösses vilken sötnos! Ja, både vovve och husse förresten;) Lika fin kommer du att bli i den nya Annie-klänningen, i mitt tycke den finaste färgen av dom! Ha en fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  9. Coola kontraster men ändå lika. Typ. Eller eh...nä, mer kompletterande:) Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  10. Underbart par de är i hop... Nu blir jag nyfiken på vad för funderingar du har för bloggen.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Hi hi vilka sötnosar;-).
    Ha en härlig kväll!

    SvaraRadera
  12. Mr Make, som just nu befinner sig på Watain-konsert i Malmö hälsar via telefonlänk och tackar för alla kommentarer. Känner jag honom rätt så kommer han att gå in här och suga åt sig vartenda ord så fort han är hemma igen… :o) För trots sitt yttre är han en fåfängd jäkel inombords… ;o)

    Ella: han stack iväg innan jag hann sno ditt nummer, men imorgon.., då får du pling i mobilen ;o) Onsdag = kanon, ses då! Och nu är det bestämt! Kram världens snyggaste svägerska!

    SvaraRadera
  13. haha, tror nog att Mr H GILLAR att exponera sej lite här i "tantbloggen" hehe
    Nästa bild kanske blir han i bloomers & chrysalis minigown i black..... ;-)
    Nä, skämtar såklart, han är kanon din make :-)
    Å hans vovvis är bara så läcker i sin stass ♥

    SvaraRadera
  14. Johanssonskan: haha... den dagen jag får se honom i blommers ringer jag psyket direkt, så får de spärra in någon av oss... ;o)
    Fast du har rätt i att han gillar att exponera sig här, allra mest gillar han alla kommentarer det bringar med sig... :o) Kram snyggo!

    SvaraRadera