Powered By Blogger

torsdag 14 oktober 2010

På Tradera finns mer än bara Mollysar…

Det finns en sak till, förutom Mollysar, som jag har shoppat loss på ganska ordentligt på Tradera. Hundhalsband. Men inte vilka som helst utan alla jag har klickat hem därifrån är handsydda av en och samma tjej.
Som på Tradera heter Mikaela163. I måndags ninjade jag hem ännu ett och igår låg det i brevlådan. För att genast bli invigt av Ajax phaléne:


Jag bara älskar dessa halsband som innehåller alla ingredienser från snygga och udda till proffsigt gjorda och slitstarka. Det är faktiskt de enda halsband vi använder till våra vovvar just nu.
Här är några av dem som har landat här det senaste året:


Japp, jag har hundraprocentigt storhetsvansinne när det gäller att shoppa till vovvarna också. :o) Men nix, jag är inte sponsrad det minsta! Jag kände bara att jag ville tipsa er andra som har hund om dessa underverk. Ni hittar Mikaelas aktuella auktioner på Tradera här. Och hennes hemsida här.

Nu är det snart pizza och Robinson, vilket kommer att sno all min uppmärksamhet för ett tag så over and out för mig här idag. Kram!

11 kommentarer:

  1. Ohh vad roligt! Är såååååå sugen på vovve men får bli när vi vet var vi vill bo när vi är stora :D ;) hahah Kram

    SvaraRadera
  2. Klart vovvarna ska ha lite lyx!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Otto vill ha!!!
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  4. Herregud vad söt hon är i nitar:) Ha det så bra med pizza och Robinson! Kram gumman!

    SvaraRadera
  5. Åhhhh, blingade vovvar!
    Så fina halsband, kanske kan hitta ett till min lille kille :-) *ut på jakt*
    Kram!!!

    SvaraRadera
  6. Klart de med ska blinga lite!

    Eva, tror nog Otto behöver något nytt:)

    Kramar

    SvaraRadera
  7. För en sekund när jag läste rubriken och såg hunden trodde jag att du handlade med djur där!
    *pustar ut*

    Tur att det "bara" var blinget till dem det gällde!
    :-D
    kram kram

    SvaraRadera
  8. Maj gadd, jag trodde det såldes hundar på Tradera, puh vilken lättnad! Klart hundarna ska va snygga. Du har aldrig funderat på en OM-tag kring kopplet:)

    SvaraRadera
  9. Aaa vilken TOPPSÖT voffsegull i det coola halsbandet! Provade någon gång med att köpa FIIIINA halsband till mina, men du kanske har mer renliga hundar än mina terrier som ääääälskar att rulla sig i ..ja du vet om man inte ser upp=) Senast när det var som värst var det,.....kamelskit efter en cirkus...ja hem o bada skumbad med doggis såklart=) Men halsbandet är så fint! Och dina bloomers är jag mycket avundsjuk på =)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  10. Idiotisk fråga, men eftersom min hund är extremt dysfunktionell så är han allergisk mot vissa nitar *jag vet, jag vet... Han är även pollenallergiker SAMT förmodligen kattallergiker- på riktigt liksom?!* Vet du om det är nickel i de där?

    SvaraRadera
  11. Sanni: haha… jag röstar på Skåne… ;o) Kram!

    Helen: ja de är så bortskämda så det nästan är pinsamt ibland… :o) Kram!

    Eva: klart Otto ska ha, de är verkligen superfina! Kram!

    Linda: sådan husse sådan hund heter det ju, fast det här är min hund, maken har mest rosa till sin… ;o) Kram!

    Lillis: ja lite bling är aldrig fel. :o) Kram!

    Fengxumamma: japp, bling gör sig bra till Mollysar har jag märkt. Kram!

    Evalena: ja shit om det börjar säljas hundar på Tradera – mardröm! Kram!

    Mollymatronan: haha… nä tag har jag aldrig funderat på, däremot är maken sugen på att sy om en av mina Mollysar till en tröja åt sin hund… där snackar vi galenskap… :o) Kram!

    Adela: jodå mina rullar sig också, i ju äckligare saker desto bättre tycker de, fast halsbanden brukar klara sig, kanske för att de har ganska mycket päls som liksom täcker… Kram!

    The Queen…: jag har faktiskt ingen aning, har aldrig ens tänkt på det… maila henne och fråga, hon är supertrevlig. Aldrig hört om allergisk hund, mot katter… haha… Fast jag har en katt som är allergisk mot kyckling så det finns fler ”tossiga” Djur :o) Kram!

    SvaraRadera