Powered By Blogger

onsdag 27 oktober 2010

Dagens – en återupplivad gammal vän

Efter att 1: ha hundpromenadat i hällregn, med skitsuraste vovvarna i världen, eftersom de fullständigt hatar att bli blöta...
Och 2: plöjt igenom hela den gigantiska räkningshögen och plitat in summor som leder till gråtfärdighet på Internetbanken så kände både jag och mr Make att det var läge för en uppmuntrare.

Och med vår smått galna fetisch för båtar (dock i de större formaten...) så blev det såklart en liten tur på havet som fick svara för dagens humörhöjare. Då jag även passade på att återuppliva en kär gammal vän, Check me andress:



















Gladare ja. Hav, vänner och miljöombyte = Absolut! Och hungrig, så därför står matlagning näst på tur. Eller rättare sagt så håller jag på med det lite parallellt här, vilket är som bäddat för att bränna hela skiten, och eftersom det inte känns speciellt kul så hoppar jag över till grytorna.

Sorry babes att jag är urusel på bloggenader för tillfället… Tiden & viljan finns, men orken drar oftast åt ett annat håll... Men ni bor i mitt hjärta... Kram!

10 kommentarer:

  1. Du är så fin i denna!!

    Ha en underbar kväll.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Man kan inte vara bra på allt alltid:)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jättefin är du i den där underbara flanell klänningen.
    Skulle önska att du kunde hjälpa mig med en fråga ang primebootsen, sitter nämligen redo med "klick fingret" på ett par mörkbruna hos tintin. Hur tycker du dina är i stl? Jag har i vanliga fall stl 39 men har hört att dom är stora i storlek? Tycker du dina har töjts ut något?
    Ursäkta lång kommentar men uppskatta lite hjälp, så om någon annan oxå känner sig manad får ni gärna svara =)
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  4. Vilken bra upmuntrare!! Åka båt med allt vad det innebär..härligt! Fin du är i den flanell dressen,(jag kände mig för lång för den modellen tyvärr) passar dig verkligen!
    Fastlandsbesöket resulterarde i en liten väska idag,superfin tycker ju jag! Modell mindre (får ont av allt jag släpar omkring på..), dyrare än tänkt dessvärre så inga Mollysar idag inte.
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. En båttur och god mat är aldrig fel. Och Mr make har en snygg fru till bordet, bara plus ju!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej! Visst är den väl superskön!! Den passar dig väldigt bra också!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Skoj att komma ut på en båttur. Ni har ju så nära också. Snyggaste bruttan i flanell. :)
    Kram goding och hoppas du inte brände maten.

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Skönt att komma ut på vattnet lite. Trevligt när gamla vänner dyker fram ur garderoben. Snygg sailorstil.
    Har tröstat mig ikväll med pepparkakor och ett litet Traderaklick på makens inrådan och vem klickar inte då?
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  9. Tina: tack vännen! Kram!

    Fengxumamma: nä man kan ju inte det men man vill ju vara superwoman… hela tiden… ;o) Kram!

    Caroline: jag har mellan 38 och 39 i skor och jag tog 39 i Primebootsen. Lite stora är de men absolut inte så det stör. Jag tycker INTE de har töjt sig heller så hade jag varit du så hade jag tagit 39. Lycka till! Kram!

    Annelie: framförallt så är den så himla skön, en perfekt höstruskklänning! Smart drag med en liten väska för då får man ju inte plats med så mycket… tror att jag ska satsa på det jag också… Kram!

    Lillis: haha… du är för söt… :o) Kram!

    Chatarina: ja den är helt perfekt så här i höstrusket. Så nu jagar jag den i gey som du har också. :o) Kram!

    Jeanette: haha… nä då maten klarade sig… på håret… :o) Ja flanell vinner allt större mark i min hjärna känner jag… inte bra för det betyder ju en massa nya vill ha… Kram!

    Eva: haha… ja det var visst lite sailorstil över det… det tänkte jag inte ens på. :o) Klart som korvspad att man måste klicka då! Pepparkakor! Något av det godaste jag vet, så det får bli en pepparkaksraid på Ica idag känner jag. Kram!

    SvaraRadera
  10. Fina du;) Så snygg i den lovely dressen, den här kanonfin!

    Må gott tjejen ♥
    Kram
    Adela

    SvaraRadera