Powered By Blogger

torsdag 30 september 2010

Jag kanske tv-debuterar ikväll…

Jag såg precis en trailer för kvällens avsnitt av ”Kniven mot strupen” på tv3. Och då slog det mig. Att jag kanske gör tv-debut ikväll…
Så om ni tittar på programmet, som börjar klockan 21.00, och skulle råka få en skymt av denna stass, så kan ni räkna med att det är jag. :o)



Om inte så ska ni i alla fall veta att jag var där och käkade efter att tossekocken styrt upp i skiten.. för vad gör man inte för att flasha Mollysar i rutan.. ;o) Kram!

11 kommentarer:

  1. Hahhhaaa, då är det bäst att hålla korpgluggarna öppna!

    SvaraRadera
  2. Äsch då, jag har ju inte trean! Men vad har du för gulligt halsband på dig?

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. hihi vad skoj!! Måste kolla=)
    kram

    SvaraRadera
  4. Hur korkat var det inte att göra det här inlägget tänker jag nu... för jag var redan nervös för att jag ska se ut som en sur tjockis... ska ni kolla blir jag ju ännu nervösare... ;o)Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag håller span på dig hjärtevännen!!
    Kan inte du maila mig ditt mobilnummer så vi kan få kontakt imorgon?
    Så får du mitt...
    Ni kommer ju till hotellet innan oss..
    Måste ha en räk kompis också på kvällen och så kanske vi kan ta något glas vitt/rött ihop:-))

    Kram snygging

    SvaraRadera
  6. hej!
    Då kan jag säga sedan att jag känner en riktig TV-stjärna! Och sur tjockis nehej du!
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  7. Åh, skulle behöva mina +1:or för jag satt & spanade, men såg ingen Josanne :-(

    Ha det nu riktigt, riktigt roligt i helgen & krama om alla som jag träffat tidigare ♥

    SvaraRadera
  8. Här var det fyran som gällde hela kvällen å andra sidan brukar de var grymma på att sända alla program i repris på trean, håller tummarna för det.
    Föresten, hur smakade maten?

    SvaraRadera
  9. Vi syntes... om man hade tillgång till en stjärnkikare... Ingen vidare tv-debut att tala om med andra ord så vi lägger det till handlingarna... Kram!

    SvaraRadera
  10. JAG SÅG DIG!!!! :D Du och Mr Make satt på uteserveringen. Mina korpögon var på! Min make sa att dit måste vi åka och prova maten för det var ett roligt koncept med plankan. :)
    Kram

    SvaraRadera