Powered By Blogger

torsdag 16 september 2010

Dagens, sömnsjuka & gissa Idolen…

Här har det mest handlat om mjukbyxor och tupplurer idag. Tror att jag har drabbats av en elakartad form av sömnsjuka för det är ju helt galet vad ögonlocken drar mot knäna hela tiden. Lyckades dock hålla mig vaken så pass länge att jag både hann klä på mig och vandra ut på vovvenad. Med:



Mockajacka från Ellos
Wigwam, almost black
svart standarlinne från Gina Tricot 
Jeansleggings från Vila
Mockastövlar från Ellos
Ajax phaléne från Johtina´s kennel

Nu blir det till att rota fram tandpetare att staga upp ögonen med, för strax är det dax. För en av mina favoritsångare, alla kategorier, att göra entré i Idol. En storstilad sådan får man ju hoppas så jag slipper rafsa fram skämselmössan också...
Har ni lust får ni gärna gissa sådär i efterhand vem ni tror jag menar… Jaja, jag vet att jag är stentrist med min hobby att ständigt leka frågesportsprogramledare a la nördigast… But I fucking like it! :o)

Ha en bra kväll. Vi ses imorgon. Kram!

12 kommentarer:

  1. Å mockajackan - tack ;-). Den var verkligen helt rätt tillsammans med Wigwamen och stövlarna - skitsnygg kombo! Tror jag måste börja rota i garderoben nu och testa lite så att jag hinner använda den innan det blir för kallt.Det är inte så konstigt att du är trött och bara vill sova det är nog ett av kroppens sätt att säga stopp jag vill repareras.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vovvenad, vad gulligt ord..
    Bra att du vilar, du ska se att du blir starkare så småningom.
    Jag är helt klubbad i kväll, känner mig som en tvåtonskolloss som pressas fast i mysfåtöljens grepp. Ska försöka kravla mig upp om en stund....om en stund....
    Nu gjorde du mig sugen att se lite på idol.

    Kramar till dig

    SvaraRadera
  3. Okej, jag har ingen aning men gissar på Jay Smith, eller???

    SvaraRadera
  4. Japp, när han kom in sa jag till mannen direkt att han är det och det var det va??
    Visst är det Smith???!!!!!
    Visst hade jag rätt va??

    Nu får du berätta mera ;)

    Puss min läckerbit som är såå snygg idag

    SvaraRadera
  5. Jag tror jag också vet vem det är :-)
    Han som sålde frukt?
    Missade helt vad han hette!
    Fantastisk sångare!

    Vad fin du är idag!
    Och du... det är meningen att du ska vara trött, det är allt stress som hinner upp dig nu!
    VILA och ta hand om dig!

    KRAM

    SvaraRadera
  6. KOm igen nu, NU vill vi veta =)
    Å vad har ni för koppling, nyfiken ;)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Ja, jag gissar på fruktkillen Jay Smith tror jag han heter! Du är rolig du med dina gissningslekar! Toka där..men en väldigt snygg sådan!
    Intressant om du fortfarande är vaken eller om svaret kommer i arla morgonstund..
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Åh... jag känner nu att jag saknar dej & övriga töser här i bloggvärlden.... Jisses... låt det bli typ tisdag så jag kan börja bloggga & följa allt igen haha.
    Sussa gott, så mycket du bara kan ♥ det är bra för hälsan :-)

    ♥Åsa

    SvaraRadera
  9. Jeeeessuus christ hallelulja vad bra han var! Vilken pipa! Jag och Moa satt i soffan med ståpäls över hela kroppen och bara gapade!
    Snygg dagens som vanligt och sov på du, din kropp behöver antagligen den sömnen...Kram gumman!

    SvaraRadera
  10. Tänkte svara på era kommentarer nu men sömnsjukan slog till igen med buller och bång... så det får bli imorgon... Kram så länge!

    SvaraRadera
  11. Anne: jag kände samma sak, hunna använda innan det blir för kallt. Färgen stämmer inte helt på stövlar och jacka fast det låtsas jag inte om. :o) Repareras var ett bra ord, tänker man så så känner man sig en smula mindre slö och knäpp, så tusen tack för det! :o) Kram!

    Mimmi: tackar! Du är inte så pjåkig själv heller. Kram!

    Lingonberrie: hundpromenad är för långt och trist så då uppfann jag vovvenad. :o) Haha… du är för rolig, strandad val fångad bland lakanen brukar vara hur jag känner mig. :o) Kram!

    Carina: Koppling – vi umgås i samma bekantskapskretsar. Eller umgicks, innan jag jobbade bort mitt liv, innan jobb gick före vänner… sa hon bittert som fan… Kram!

    Mia: haha… najs att jag är din läckerbit, du är min. ;o) Kram!

    A-K: jag har ju så svårt för att acceptera att jag inte kan tusen saker… men börjar inse… Japp, fruktmannen är det. Man blir lite stolt och glad när det går bra för folk man känner. Kram!

    Johanssonskan: och jag saknar dig! Tänker på dig, jobba inte ihjäl dig… Kram!

    Linda: och då var ändå inte det här det bästa man hört av honom. Har hört honom köra den låten ett par gånger förr och snacka om magi när det är live… Kram!

    SvaraRadera