Powered By Blogger

fredag 3 september 2010

Dagens - i ett provrum för att få tröst…

Är precis hemkommen från mitt möte i Malmö. Det enda jag tänker säga om det är att ibland blir man mer knäckt än man tycker att man förtjänar… men fan heller om jag tänker låta det sätta sig på mitt psyke. Om inte för något annat så för att det redan har bosatt sig alldeles för mycket skit utifrån där…

Men jag tyckte ändå att jag behövde lite tröst. Och var hittar man det bättre än bland Mollysarna på Ajabaja? Ingenstans förmodligen, så Ajabaja blev det.
Och en liten provning, med betoning på liten! Bara ett ynka par plagg fick följa med in i provrummet.
Fotobevis på det kommer lite senare. För på grund av prio 1: nödiga hundar och prio 2: tomt kylskåp, blir det bara en dagens nu så länge:

Biketten från i våras
Limited edition silkdress
Chrysalis minigown, almost black
Jeans från Gina Tricot
svarta Primeboots

Det ser onekligen lite galet ut när man plåtar med värsta vidvinkeln i ett supertrångt provrum. Men orkar inte riktigt ta nya bilder så de får duga i alla fall har jag bestämt. Vi ses senare. Kram!

15 kommentarer:

  1. Skickar massor av uppmuntran genom cyberspace till dig.
    Kram snygging!

    SvaraRadera
  2. Åh, gumman:-(
    Skickar också lite kramar och uppmuntran härifrån<3

    Snygg som attans är du i varje fall och jag är såå nyfiken på det där lilla som fick följa med hem;-)

    Ha en härlig fredag!!!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hrmm, nej ibland går det ju inte som man har tänkt sig. Givetvis är du värd ett bättre öde än så..vad det nu än må vara. Vi tänker o hejar på dig, det vet du..
    Du har en av mina favorit tunikor på dig, du är supersnygg, så det så! Väntar med spänning vad som komma skall..
    Var rädd om dig!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Det är rätt, låt det inte trycka ner dig vad de än är!! Men jag vet att det är svårt att helt släppa.
    Stor kram

    SvaraRadera
  5. Skickar kraft och styrkekramar till dig! Du är jättefin i dina Mollysar och Primeboots!
    Kram Berit

    SvaraRadera
  6. Lillis: Jag har fångat den och säger tack underbara söta! Kram!

    Mia: tack gumman, du är för go. Även om du är liiiite för synsk… :o) eller känner mig för bra eller vad det nu är men nu hundan kunde du veta att en liten kom med hem… ;o) Kram min bästa rökkompis!

    Annelie: jag hade i och för sig inte hoppats ett skit, snarare tvärtom så den biten kom ju inte som någon överraskning precis men att folk måste vara så elaka, och trycka ner… Fy Fan säger jag bara!... Det är en av mina favvotunikor också, älskar den! Gissar att du, Såklart också har den… skulle vara kul att jämföra våra garderober någon gång… vi har nog en hel del samma tror du inte det? Var rädd om dig du också vännen! Kram!

    Jeanette: svårt att släppa men samtidigt är jag så trött på att andra tar över och förstör för mig, så därför kämpar jag med att Inte ta åt mig. Lundell har en låt som heter Isabella där han bland annat sjunger ”låt inte de jävlarna ta dig”, jag har älskat det sedan jag hörde det första gången och det är den frasen jag maler i huvudet nu istället. Galen? Japp, men det funkar. :o) Kram!

    Ditten: tusen tack, jag tar emot dem med öppna famnen! Dina ord betyder verkligen supermycket ska du veta!!! Kram!

    SvaraRadera
  7. Kramar till dig från mig med vad det än är...Tänk på att det allt som händer har en mening och ofta för med sig något mycket bättre än man från början trott;)Jag har en lapp på min dator där det står: "Allt är precis som det ska vara just precis nu" skönt i alla situationer;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  8. Ta ingen skit!!!

    Massor med cyberkramar! nästa lördag får du riktig

    SvaraRadera
  9. Usch gumman, man ser på kortet att du liksom hukar! Säger som Fengxumamma, ta ingen skit! Stå på dig!
    Vad följde med dig hem? Stor kram från en aningens bekymrad plast-syrra i Bergslagen

    SvaraRadera
  10. Hej Josanne!

    Ibland är livet verkligen inte enkelt och att ta sig rätten att trycka ner en annan människa är verkligen inte ett OK sätt att behandla någon på.
    Fin är du i vilket fall och det är bra och i min favorittunika. På jobbet tror dom nog inte att jag äger någonting annat än den....

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  11. Jag är inte mycket för styrkekramar, men jag säger att du är galet snygg. :)

    SvaraRadera
  12. Jätte många kramar! DU är såååå snygg med i detta.

    Kramar

    SvaraRadera
  13. Aj, fan.... så illa.... Får jag en strax över i morgon på jobb så slår jag en pling ♥
    Å jag säjer som alla andra töser, du är HELT outstanding i dina kombosar :-)

    SvaraRadera
  14. Usch..jag blir så ledsen för din skull! Samtidigt som jag blir så arg på dessa människor som sätter sig på, o gärna trycker ner andra! Vad har dom för rätt till det..neej det finns ingen sådan rätt. Ggrrr vad är medkänslan för en medmänniska undrar jag..
    Hoppas du kan ruska av dig det hela något sånär! Sträck på dig för att du är du!!
    KRAM

    SvaraRadera
  15. Adela: det är så jag försöker tänka också, funkar ibland, ibland inte. På min lapp hade jag nog skrivit ”låt inte de jävlarna ta dig” passar bättre just nu. Men din lapp ska jag nog copycata sen… Kram!

    Fengxumamma: du är bara bäst!!! Kram!

    Linda: du är också bara bäst! Tack som fan för samtal igår! Kram!

    Eva: haha… ja visst är den fin jag bara älskar den, och sliter också ofta på min. :o) För många icke-okejare i mitt liv just nu känns det som… förändring, förändring :o) Kram!

    Äppelträdet: haha, då tackar jag för den. Kram!

    Tina: tack söta rara! Kram!

    Johanssonskan: ja du är ju lite insatt… men det är inte så farligt som det kanske lät… och allt som inte dödar en gör en starkare, heter det inte så…. :o) Kram!

    Annelie: ja tyvärr är de lite för många de där nertryckarna, och medkänsla verkar ha gått helt ur modet…:o( tur det finns motsatsen också, folk som faktiskt får en att må bra, som du till exempel! Tack för att du finns! Kram!

    SvaraRadera