Powered By Blogger

söndag 26 september 2010

Dagens – megatönt i fotografens våld

Han tar bilder, han köper Mollysar och han är mitt livs stöd i en massa andra situationer och frågor. Så när han – ännu en gång – tvingas stå där med kameran för att dokumentera min dagens outfit och samtidigt får för sig att jag ska stå, gå, röra mig efter hans nypåkomna modellfotografmanér så lyder jag såklart. Trots att jag både känner mig och ser ut som en megatönt…


Cerise Odd Molly jacka - namn =?
Tutu T88, white
Chrysalis minigown, almost black
Jeans från Vero Moda
svarta Primeboots
gammal väska från Diesel
två långa halsband från Unica

Det är alltså vad jag har rantat runt med idag, Eller rantat är väl egentligen helt fel ord, för jag skulle snarare vilja kalla det sengångargick, snortrött efter gårdagens raid i shoppingland som jag varit idag.
Men jag gick upp, klädde på mig, gick ut… bara en sån sak liksom…

14 kommentarer:

  1. Snygga tjej! Underbar outfit och vilken toppenman du har!=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Underbara halsband och vilken man du har?:-) Har man varit ute har man dessutom gjort något. Något bra!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jaaaa, exactemundo, du har ju faktiskt gjort något idag och lika fin som vanligt.
    Kram Katja

    SvaraRadera
  4. Hej tönten! Jävligt snygg sådan förresten! Har ringt mobil och kallpratat några ord med din telefonsvarare hemma! Om du kan så ring mig! Kram:)

    SvaraRadera
  5. Jag säger det igen, vilken underbar man du har:) Du är snygg som alltid ska du veta.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Va? Megatönt?? Var??
    Jag ser ingen megatönt, bara en cool brud och schysta kläder!!
    Hoppas att du haft en fin helg...
    Kram.

    SvaraRadera
  7. Du är supersnygg idag, som vanligt.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  8. Megatönt..du!!? Nehäe du hjärtat..det är du sannerligen inte! Du är megasnygg o bilderna ser proffsiga ut, så det så!! Den där läckra jackan kom jag ihåg när du köpte, den är så snygg! Bara liite avundsjuk..
    Ja men då har du kanske samma tempo som jag..snigeltempo! Vi får gå som svans efter gänget på lördag, haha..
    KRAM

    SvaraRadera
  9. Hej! Har han någon bror..din man? :) Du ser då inte ut som nån tönt!! Skitsnygg är du!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Hej Josanne!

    Du är en underbaring och inte töntig alls även om man kan känna sig som så, hoppas att du fick mitt svamlande mail, hade försökt svara på din kommentar och maken stod och stampade. Och en rostunika är minsann på väg från söta Erika! Det du ska bli skoj.
    Kramar till dig och hela menageriet från Eva

    SvaraRadera
  11. Men jisses, var glad åt att du har en karl som vill fotogradera dig.
    Perre må ha väldans massa goda sidor men när det kommer till fotogradering så tar det stopp, det är gränsfall till totalvägra.
    Har jag tur slänger han iväg ett snabbt klick för att få det överstökat liksom...
    (nu pratar vi klick å inget annat)

    Sov gott
    /Carina

    SvaraRadera
  12. Snyggaste megatönt jag sett;-)
    Kram

    SvaraRadera
  13. Kanonsnyggt som vanligt, gillar dina Mollymixar. =)

    Fredrik skulle gladeligen fota mig men se det får han inte för jag h*tar att vara med på kort, jag står hellre bakom kameran än framför.

    Ha det nu kanon i dag!

    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  14. Adela: tack sötnos! Kram!

    Lingonberrie: ja en uterunda om dagen, hur kort den än är behövs faktiskt. Inbillar jag mig i alla fall. Kram!

    Katja: tack raring. Kram!

    Linda: pinsamt som fan att jag somnade igår när jag visste att du skulle ringa… f´låt… :o( Ta igen det ikväll? Om telefonen håller för det blir väl att tokringa och rösta på mr Jay ikväll… ;o) Kram!

    Hilde: tack snälla du! Kram!

    MollyB: haha… schyssta kläder kan jag sträcka mig till, resten, nääää… :o) Kram!

    Camilla: tack vad gullig du är! Kram!

    Annelie: haha… och alla kommer att undra var de där tanterna blev av… när vi befinner oss 14 kvarter bakom alla andra… ;o) Ska bli sååå kul att äntligen få träffa dig oavsett! Kram!

    Chatarina: haha… nix det har han inte… men ett par vänner av samma kaliber… ;o) Kram!

    Eva: ja jag kände mig verkligen töntig, vilket jag tycker syns på bilderna också… Vad kul att du lyckades knipa den hos Erika, den är sååå fin och blir kanonsnygg på dig. Och våga inte säga emot ;o) Kram!

    Carina: här är det tvärtom, han knäpper av 100 bilder i racerfart om jag inte hinner stoppa i tid. Han har väl insett att det behövs för jag ser ut som ett fucking freak på de flesta… :o) Kram!

    Anne: haha… tack vännen! Kram!

    Maria: det sjuka är att jag också hatar det egentligen för jag inser hur mycket skabbigare jag ser ut än vad jag tror när jag ser mig på bild. Men använder det som någonslags terapi, för jag ser ut så här, bara att acceptera, liksom… Kram!

    SvaraRadera