Powered By Blogger

torsdag 16 september 2010

Nyförvärv & vitamininjektion


Såklart kunde jag inte tipsa om en liten nyupptäckt goding utan att själv klicka hem en också. :o) Snabbt som ögat innan plånboken hann skrika nej.
Och på blott en dag var den här, snacka om att Minzo är blixtsnabba!



Quicktip tunic, lite indigo

Med Chrysalis minigown, almost black eftersom jag redan hade den på mig och sedan som jag tänkte direkt när jag såg den; med Chrysalis minigown, lite indigo.
Lite färgbrytande attiraljer och lite annat plock till det och tanten är supernöjd med sitt spontanklick. :o)

Jag missade Odd Mollys visning från New York igårkväll. Satt och var lite småbutter över det när jag fick en ingivelse och surfade mig in på deras hemsida nyss. Och där var den till beskådan även så här i efterhand, visningen!
Snacka om vitamininjektion! Otroligt vackra plagg och underbara färger i lager på lager! I love it!
Ni kan läsa mer om den hos vackra Ina här eller se visningen själva här. Tror minsann att jag måste se den en gång till om inte annat så för att försöka förtränga hällregnet som vräker ner på rutorna.

Hoppas ni får en bra dag. Vi ses. Kram!

13 kommentarer:

  1. Godmorgon,
    grattis till det klicket! Superfint i lite indigo på dig! Försöker också få ordning på klickfingret innan träffen, sprack igår kväll när jag var ensam o nedbruten av div olika händelser. Förhoppningsvis kommer det redan imorgon.
    Ska försöka stappla mig ut med de små fyrbenta nu, solen skiner här åtminstone.
    Var rädd om dig!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Fint klickat! Jag orkade aldrig vara uppe och se visningen, men då kan jag ju kolla i kväll. (Efter Idol då). Ha en fin-fin dag gumman! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Josanne!

    Grattis till ett mycket dugligt klickfinger som klickade hem en sådan fin liten sak. Snyggt. Jag tycker om det svarta och blå tillsammans, snöar in på det emellanåt, vilket betyder ganska ofta. Har idag skrivit ett riktigt genussurfeministiskt inlägg i den aldrig sinande debatten om kvinnliga prästers varande eller icke varande, får jag klicka hem någonting som belöning då?
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  4. Den var jättesnygg på dig. Själv hade jag sett dödsjuk ut i ljusblått. =)
    Ja de är rekordsnabba på Minzo och så får man så fina små gottepåsar och sånt. Då är jag såld!

    SvaraRadera
  5. Vilket superfint spontanklick! Känn dig nöjd med pride!!

    Visningen ska jag kolla på i kväll i lugn och ro. Vet redan en hel del som kommer men det är kul att se plaggen i rörelse!

    KRAAAM

    SvaraRadera
  6. Guud vad snyggt med crysalisen i lite indigo under. Nu gör du det väldigt svårt för mig.....

    Kram goding!

    SvaraRadera
  7. Här är den kanske http://lettingmyheart.blogspot.com/

    Jag försöker på ett elegant sätt hålla dem isär för att slippa diskussioner.

    Var rädd om dig!

    SvaraRadera
  8. Annelie: haha… ja det där klickfingret lever sitt eget liv. :o) Solen börjar så sakta hitta hit nu också. Skönt. Jag har mailat dig. Kram!

    Linda: jag orkade inte heller hålla mig vaken så det var en glad överraskning att visningen ligger där. Vi får höras här ikväll för jag är nyfiken på vad du kommer att tycka om mr J utan bandet… Kram!

    Eva: haha…. Tantlogiken är ju det som styr och den säger att det absolut kräver en klickbelöning. ;o) Men så vansinnigt sjukt att det verkligen ska behövas inlägg i den debatten år 2010. Det gör mig riktigt arg!!! När vi skulle begrava min pappa, för 5,5 år sedan så vägrade jag att ha begravningen i kyrkan i hans församling av anledningen att den församlingen är kända motståndare av kvinnliga präster. Istället ”friade” jag till en kvinnlig (lesbisk) präst som är helt underbar. Bara ge dem! Kram!

    Helen: ja bara godiset var ju nästan värt klicket ;o) Jag ser dödssjuk ut i military, tur vi har en massa fler färger att välja på när klickfingret slinter… ;o) Kram!

    Evalena: ja det är ju lite skillnad att se plaggen på någon, även om det tyvärr handlar om tandpetare till brudar :o( och att se kombinationer gör ju att man får en annan bild. Hoppas det bättrat sig med din yrsel! Kram!

    Lingonberrie: haha… jag du kan ju alltid skylla på mig och du skulle råka halka på klickknappen… ;o) Jag kommer inte in hos dig idag… :o( men ger mig inte förrän det funkar så vi ses hos dig sen. Kram!

    Helene: tusen tack! Som jag letat. Förstod på intuition att du vill skilja dem åt, det var därför jag försökte skriva lite halvkryptiskt. Vi ses där sen! Kram!

    SvaraRadera
  9. Snyggt vilket som! Både med svart eller lite indigo under.
    Man blir så inspirerad när man surfar runt på era bloggar! Både bra och dåligt. Bra för att komma på nya outfits kombinationer, dåligt för plånboken. Jag är precis som dig, älskar lager på lager!
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Åh så snygg den var, jag vill också haaaaaa. ;-)



    Kram

    SvaraRadera
  11. Jag har tittat på visningen nu! Älskade färgerna på Chrysalisarna. Men fan vilka små bengetar som visade kläderna. Jösses! Väger väl som mitt ena lår....Kram!

    SvaraRadera
  12. Nettan: haha… håller verkligen med dig, bra för att få idéer, definitivt helt förödande för plånboken. :o) Men jag brukar tänka på det min plastsyrra LindaG skrev en gång; att man ändå inte får med sig pengarna i graven, så bättre att ha spenderat dem på något snyggt man haft glädje av… en bortförklaring som funkar bra ;o) Kram!

    Maria: och så är den så himla användbar. Jag har den i svart och den funkar till det mesta, mjuk och skön i höstrusket dessutom. Kram!

    Linda: haha… älskar älskar älskar dina kommentarer! :o) Samma här, älskar färgerna på chrysalisarna men var är volangen nertill, varför spetstjafs istället, det var väl bra onödigt… :o( Kram!

    SvaraRadera
  13. Jättenygg kombo, ett lyckad klick till. Jag gillar din stil och blir jättesugen i klickfingeret.
    Kram

    SvaraRadera