Powered By Blogger

fredag 10 september 2010

Paket & leggings blir förhoppningsvis dagens utflykt


Enligt godssökningen ska mitt paket från Redhe of Sweden ha landat på postutlämningsstället nu. Har inte fått något sms-pling ännu men det kommer förhoppningsvis.
Jag var tvungen att ändra mitt mobilnummer efter att jag klickat eftersom jag hade lämnat mitt jobbnummer, och det första chefen gjorde när jag blev sjukskriven i tisdags var att rycka telefonen, så nu hoppas jag bara att det funkat med nummerbytet...

I så fall kommer dagens utflykt att bli pakethämtning och en jeansleggingsjakt på stan av modell mindre, första bästa billiga par som passar får äran att trava med mig hem. Effektivitet och bra pris får gå före snygghet idag.

I paketet ligger det… hehe… nä så lätt ska ni inte få det… Ja, jag är otroligt barnslig med mina ständiga frågetecken där ni ska luska ut själva… Men håller fast vid den naiviteten och undrar ännu en gång om någon känner sig lite sugen på att gissa…
See you senare. Kram!

15 kommentarer:

  1. määääääääh! >Kan inte alls gissa! Blev nyfiken nu!!=)

    SvaraRadera
  2. Nää, vad kan det vara...kofta modell tunnare, blus, 327:a....hmmmm.
    Själv ska jag också hämta ett litet, litet paket idag!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Nä det är ju såklart inte så lätt att gissa när det snålas på ledtrådar... det är en av dem som stod på min lista över fall för Malmö, för när jag kom fram till att den inte finns i min storlek i någon av de butiker vi ska till så var ju tvungen att klicka istället... :o) Att det sedan dök upp en butik till som visade sig ha den försöker jag att inte låtsas om... Kram!

    SvaraRadera
  4. Tutu T88 eller vad den heter den i military som du provade på Ajabaja. :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Du vet ju att jag älskar att klura på sådant här :-)
    Min gissning blir Plath strap dress i almost black!
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Jeanette: det kunde ha varit rätt för den stämmer också in på min beskrivning men icke... Kram!

    A-K: och du brukar vara så grym på att gissa har man ju sett lite här och där. Men sorry... inte nu ;o) Kram!

    SvaraRadera
  7. Men dååå... vill veta nuuu..

    Jag ska med hämta paket sen. :)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  8. Hahaha, tror det kan vara en WIGWAM i almost black....månne. Den skulle vara klockren på dig!!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  9. Hmmm vad kan det vara *?!?! Visa snart vännen :-) ja vi är nog lite lika du och jag ;-) jag måste erkänna att jag har sett alla avsnitten från alla säsonger av Top model :-)
    Hoppas att du hittar jeans leggings, jag har köpt några från Vila och Only och de funkar kalas :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Önskar att min arbetsgivare snöt min mobil också...tror jag ska ge den till nån baglady på stan, så jag slipper eländet att vara nåbar jämt. Jaaa du, vad kan paketgodingen innehålla? Jag röstar på en Wigwam (som är mitt önsketält i vintage chalk:)

    SvaraRadera
  11. Hej din lilla söta toka!
    Gissar också på Wigwam i svart! Hemkommen från fastlandet o gick bärskargång efter leggins i stan! Mjuka stickade i olika färger som jag hoppas blir bra.
    Väntar på redovisningen ikväll..?
    KRAM

    SvaraRadera
  12. Som jag "känner" dig på nätet så gissar jag på Chrysalisen? Annars måste det vara Wigwam i almost black?
    Kram, hoppas du har hunnit varva ned lite...

    SvaraRadera
  13. I mitt nästa liv så bara måste jag bli en sådan däre töntig frågesportsprogramledare i ett ännu töntigare frågesportsprogram... för som jag älskar det här!
    Rätt svar finns absolut här... inlägg är på väg... Ha en bra kväll underbara brudar!!! KRAM!

    SvaraRadera
  14. Tror också som en del redan gissat här, wigwam i svart eller kanske en chrysalis till rentav?
    Ha en fortsatt skön fredag!

    SvaraRadera