Powered By Blogger

tisdag 21 september 2010

Till Salu – 5 Odd Molly

Så har jag då äntligen kommit loss med min höstrensning del 1. Fem Mollysar lyckades jag skrapa ihop den här svängen. Jag lägger ut dem här och nu så ni får första tjing.

Vid intresse för ett plagg så använder jag mig av min förra säljmetod, stulen av Katinka. och som jag tyckte var väldans smart; lägg en kommentar i kommentarsfältet nedan först och mejla mig sedan på oddjosanne@gmail.com.
Detta för att det inte ska bli orättvist om flera är intresserade av samma plagg så att alla kan se vem som kommenterade först.

I priset ingår porto men om någon önskar rekommenderad frakt så tillkommer 50 kronor.

Jag kommer givetvis att tvätta upp kläderna och förhoppningsvis hinner jag fixa ett nytt strykjärn så de befinner sig i rynkfri kondition innan jag skickar iväg dem. Just nu befinner de sig i det skrynkliga skicket av att ha fått tillbringa alldeles för lång tid i en garderob...

Vill ni ha fler bilder eller undrar mer än det jag skriver under plaggen här så är det bara att maila.
1. Barnyard blouse, grey storlek 2. Använd en enda gång, tycker att den är superfin men eftersom den bara har blivit hängande så är det bättre att den får ett roligare liv någon annanstans. Pris 780:- = SÅLD

2. Livefirst dress, chalk storlek 2. Köpt på Tradera i fint skick, själv har jag bara använt den vid något enstaka tillfälle. Pris 980:- = SÅLD


3. Livealot blouse, dark red storlek 2. Med blombrodyren på ryggen. Använd max tre gånger eftersom jag inte riktigt tycker att det är min färg. Pris 1100:- = SÅLD


4. Angora hoodly knit jacket, chalk storlek 2. Använd men i schysst skick. Liten i storlek. Pris 700:-


5. Festival tunic, yellow storlek 2. Lite för liten över bysten på mig som har 80c i behå. Därför har den bara blivit använd någon enstaka gång. Pris 550:- = SÅLD

11 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Jag skulle nog allt vilja köpa Angora hoodly knit jacket, chalk storlek 2. Använd men i schysst skick. Liten i storlek. Pris 700:-

    av dig.... :) Tror den skulle komplettera bra här.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vilken jävla tur att jag är för fläskig för dina kläder (så jag slipper bli frestad alltså!) Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh, den översta är ju den som var min allra första Odd ! Den är så himla fin :-)
    Men jag säjer som Linda haha.
    Skicka över ditt nummer så rings vi i möra ♥
    Å lycka till med försäljningen =)
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  4. Godmorgon vännen!
    Du klarade det..grattis! Vet hur det tar på krafterna!
    Den vackra röda är jag lite sugen på men har köpt liite för mycket just nu. Vill ju kunna handla i Gbg också.
    Hoppas ni har lika vackert väder som vi har!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Hej Josanne!

    Så duktig du är och du ska veta att om jag hade lyckats att klämma in mig i Festival Tunic så hade den varit här på ett kick, älskar färgen.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  6. Hej, jag heter Madeleine och är en trogen läsare av din blogg. Jag skulle bli överlycklig om du ville sälja Livefirst dress till mig.

    Jag skickar dig ett mail med mer info.
    Tack på förhand!

    SvaraRadera
  7. Arrgh!
    Missade både hoodly knit och livefirst dress!

    Nåja, om någon av köparna mot all formodan skulle dra sig ur, så är jag intresserad!

    Kram från V

    SvaraRadera
  8. Jag köper gärna din (1) Barnyard blouse, grey storlek 2. Kram Lotta

    Mailar dig!

    SvaraRadera
  9. Säger som Linda - tur jag är bredare än du ;)

    SvaraRadera
  10. Tina, Madeleine & Lotta: mail kommer nu under förmiddagen, ni skulle fått det redan igår... sorry... :o( Kram!

    Viola: jag hör av mig om någon ångrar sig. Kram!

    Ni andra: stor kram till er också!

    SvaraRadera
  11. Stressa inte nu, Josanne ; )
    Kram
    Lotta

    SvaraRadera