Powered By Blogger

lördag 4 september 2010

Röjningen börjar nu…

Nu är det inte bara dags, utan även hög tid, att jag granskar min garderob.
Och låter de godingar som aldrig får andas dagsljus en chans till revansch någon annanstans. Skriver det här bara för att jag inte ska smita undan – igen…

Nu vankas det två Mollyträffar inom en månad så det är dags att plocka på sig rensarbrillorna… och bereda plats åt nykomlingar och slantar att införskaffa dem med… Så röjningen börjar nu. :o)

Ha en kanonbra lördag! Vi ses sen. Kram!

11 kommentarer:

  1. Hej Josanne!

    Lycka till med rensningen av garderoben och ha en underbar dag, det ska jag ha.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  2. Ååh vad duktig du är! Skulle behöva lite mer sådant här med..just fyllt på istället! Lycka till med ditt projekt!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Då är vi två som rensar. :-) Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag tycker VERKLIGEN att du ska sälja din Indy dress! ;-) Kram och lycka till i röjningen!

    SvaraRadera
  5. Min röjning pågår för fullt! Du har mail! Kram

    SvaraRadera
  6. Efter att ha vågat visa lite inspirationsbilder hos Katinka och glatt mig åt de fina kommentarerna har jag nu pysslat ihop ett eget försök till blogg http://lettingmyheart.blogspot.com/ under en tågresa.

    Kika gärna in!

    SvaraRadera
  7. Det är bra! gör plats för lite mer nytt i garderoben :-)
    Hoppas att allt är bra med dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Synd att du och jag inte har samma storlek eller vid närmare eftertanke kanske det är bra...:)
    Kram och lycka till med rensningen.

    SvaraRadera
  9. oh så spännande!! jag vet att du har en hel del godingar.

    Du fina Josanne, fortsätt följ din tanke. Tror att det är rätt för dig.

    Kram

    SvaraRadera
  10. garderobsrensning? Gulp.

    Trevlig kväll!!!

    SvaraRadera
  11. Eva: det tolkar jag som att du faktiskt, och förmodligen mot alla odds, har varit ledig idag. Håller tummarna för att jag har rätt… :o) Kram!

    Annelie: haha… känner igen det men om jag ska ha en chans att båda göra det där som förändrar mitt liv till det bättre OCH åka på Göteborgsträff så har jag inget val. Vilket bara känns bra! Jag tror förresten att det var den klänningen som jag köpte för länge sedan av dig på T som maken räddade kvar… :o) Kram!

    Jeanette: livsfarligt eftersom jag vet att du har värsta schyssta Mollysmaken och i samma storlek dessutom. ;o) Kram!

    Linda: haha… sorry gumman men Indyn går inte utanför dörrarna om inte jag är med. ;o) Kram!

    Linda: ja du kan ju det där med rensning, du väl försöka tigga till mig en kurs i ämnet av dig i Göteborg… :o) Kram!

    Helene: då får jag ju såklart titta in hos dig! Lovar inte att det blir idag, men imorgon. Kram!

    Peggy: känner mig så jävla nonchig som inte har skrivit till dig :o( Sorry gumman… vill men hjärnan strular… glömskan har tydligen blivit min BFF… utan att be om lov dessutom… Kram!

    Ia: haha… precis så känner jag också när andra Mollybruttor rensar så jag fattar exakt vad du menar… ;o) Kram!

    Fengxumamma: jag lyssnar på dig och tar till mig. Tack för det och för att du finns! Kram!

    Lingonberrie: haha… du är bara så underbart skön tjejen. :o) Kram!

    SvaraRadera