Powered By Blogger

tisdag 21 september 2010

Paketinnehåll med passande text

Det där med att hålla tassarna i styr har verkligen inte varit min grej på sistone. Min Traderabojkott höll i två veckor och sedan var den duktigheten överblåst. För förutom jackan som jag skrev om igår så kastade jag mig över en annan auktion i slutet på förra veckan också.

Skyller på tristess, trötthet som gör att jag inte kan tänka riktigt klart, deprimerande höstrusk och Tina. För det är till största del den söta människan, som genom att vara så förbenat snygg i dem har fått mig såld på 327:orna. Så med allt ansvar bortskyllt kunde jag med gott samvete välkomna hem denna igår:


Om någon hade sagt till mig för två år sedan att en hel hop med rosa plagg skulle stirra på mig när jag öppnade garderoben vid rådande tidpunkt så hade jag skrattat, fnyst och sagt aldrig en chans i havet. Och så hade jag fått stoppa svansen mellan benen och skämmas för att jag hade så fel så fel.

Men nu var det ingen som sa det så jag slipper skämmas. Dock är jag mer än lite förvånad, för jag fattar inte riktigt var detta rosa intresse kommer ifrån…
Kanske från samma ställe som mitt shoppingberoende, vilket passande nog står svart på rosa på min nya 327:a.


Fast nu blir det inte så mycket tänka utan mer göra. Sådant spännande som att diska, torka golv och fixa kattlådor.
Hoppas ni får en bra dag. Vi ses senare. Kram!

9 kommentarer:

  1. Du är ju sketasnygg i 327:orna så inte konstigt att du börjat samla på dem. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fiiiin! Du gör helt rätt i att följa hjärtat.
    Kramar Affi

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Håller med Jeanette här ovan fullständigt. Visst är det skönt att slippa ta eget ansvar och skylla på allt, vad som duger, underbart. Eller skylla på, det är ju glasklara förklaringar som håller. kram från Eva

    SvaraRadera
  4. Man måste inte alltid tänka o handla klokt! Brukar ju bli bra ändå i slutänden, som det här lilla klicket! Ursnygg på dig! Liite avundsjuk för den har jag också haft på span..men nästa gång så! (hihi..)
    Glöm inte vila mellan dina projekt!
    KRAM
    (du har mail)

    SvaraRadera
  5. Det är min favorittext. =)
    Jättefin på dig och jag instämmer; de där blusarna är så användbara.

    SvaraRadera
  6. Gahh, jag har ringt fel till okända människor! Sorry Josanne, jag måste fått fel nummer. Puss och kram! Jag förklarar lite senare.....

    SvaraRadera
  7. Jeanette: sketasnygg skulle jag väl inte kalla det… men de är så sköna och perfekta vardagsplagg… Kram!

    Affi: ja fast plånboken skriker stopp och belägg så man blir lite distraherad ibland. ;o) Kram!

    Eva: ja jag är så lyckligt lottad som har er andra Mollytossor att skylla på… ;o) Vilket ju är ömsesidigt. ;o)

    Annelie: åh, då ska jag hjälpa dig att hålla sopan på den på Tradera. Jag knep den på köp nu efter 2 minuter. :o) Kram!

    Helen: jag gillade också den texten väldigt mycket så man kan nog säga att den är min favvotext också från och med idag. Kram!

    Lingonberrie: :o( förlåt!!!… har mailat dig… Kram!

    SvaraRadera