Powered By Blogger

onsdag 29 september 2010

I gårdagens paket fanns…


Sidentunika från Living Tenfold-kollektionen (provar den med Chrysalis minigown i powder under). Jag har den redan i den grå varianten med ”bubblor”, ett plagg jag jagade i månader efter att ha sett den på fantastico Linda.
Så otroligt mjuk och skön att ha på sig, så när den här plötsligt bara låg där till köp nu på Tradera så for klickfingret fram med blixtens hastighet trots att jag var helt bestämd att inte köpa något innan Göteborgstrippen i helgen. Men ibland är det kul att överraska sig själv. ;o)
Och bara den fina ”tatueringen” på armen är ju värd sin vikt i guld…


Idag blir det mest hemmafix. Hoppas ni får en bra dag, vi hörs senare. Kram!

11 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Du, jag tittade på den o funderade på klicka innan morgonrundan. När vi kom tillbaka var den borta o jag funderade på om det var du som varit framme..o det var det! Grattis hjärtat den är så himla fin i den färgsättningen!
    Nu skall jag strax ut på alvaret igen.
    Ha en bra dag!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Nä, har du lyckats hitta en röd sån!! Jag jagar en sån febrilt! Ha en bra dag gumman. Ska försöka få tummen ur i kväll och maila bokningsnumret på hotellet till dig....Kram!

    SvaraRadera
  3. Ååååh en av de absolut snyggaste tunikorna som jag också jagar. Är den stor i storlek? Funderar om en 3a skulle räcka. Den är supersnygg på dig, härligt!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Grattis till ännu ett lyckat fynd! :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Köpstopp åker all världens väg när man kan få tag en sån fining på tradera ;)

    Kram från V

    SvaraRadera
  6. Å lyckat fynd! Grattis! din halsduk i förra inlägget är SÅÅÅÅ grymt snygg med! Kul att se små glimtar av dina ulliga sötisar med=)


    Kram vännen!
    Adela

    SvaraRadera
  7. Åh de där är så himla fina...och visst är Living tenfold loggan den finaste som finns!=)

    kram!

    SvaraRadera
  8. Hej där snygging!
    Tänkte bara skicka en kram till dig.
    KRAM

    SvaraRadera
  9. Hej!
    grattis till fina överraskningsklicket och nu ska jag spatsera iväg för att hämta rostunikan och ett litet klick till som jag inte har en aaaaaning om hur det gick till.

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  10. Annelie: ja jag var snabb där… sorry att jag snodde den framför ögonen på dig, det var inte meningen… Kram!

    Linda: tyvärr inte så ofta de dyker upp på T men jag håller koll åt dig… Kram!

    Linaplina: den är helt normal tycker jag, jag har min vanliga 2 i den. Hoppas du hittar en, den är verkligen superskön. Kram!

    Jeanette: tackar tackar, I love it! Kram!

    Viola: precis! Du har så rätt! Kram!

    Adela: ja jag är supernöjd med att jag fick tag på sjalen för bara några veckor sedan, nu går den ju svindyrt på T… Kram!

    Filippa: ja jag älskar den loggan! Fast alla gamla loggor är bättre än inga… Kram!

    Lingonberrie: tack söta rara!!! Du får en tillbaka; Kram!

    Eva: haha… nä man vet ju sällan hur det har gått till, för hux flux bara finns de där. ;o) Hoppas du gillar rostunikan, den är helt underbar tycker jag. Kram!

    SvaraRadera
  11. Hej, sitter här och googlar runt efter just denna tunikan till ett namngivningskalas som vi ska ha för vår lilla Olle nu i oktober 2011.
    Har du tröttnat på tunikan och vill sälja den??? Hör av dig isf. Kram Frida

    SvaraRadera