Powered By Blogger

måndag 20 september 2010

Klickat var det här

Ja jag vet att det bara är 12 dagar till träffen i Göteborg. Men jag kunde bara inte låta bli… Japp, jag har klickat. På Tradera igårkväll.

Till mitt försvar kan tilläggas att jag har letat efter denna sedan jag såg den på Lotta när vi hade den allra första Mollyträffen i Malmö den 13 februari i år. Och har man haft spanargluggarna på vid gavel i sju månader så får man klicka…

Eller hur? Vad det är? Den här:


(Bilden är säljarens.)

Någon som vet vad den heter? Den är från hösten 2008... och någon som kanske till och med sitter inne på en produktbild på den?...

Jag var helt inställd på att jag skulle slå till på årets vinterjacka i almost black. Men eftersom jag är komplett insnöad på de gamla där knytbandet sitter under bysten så kände jag helt enkelt att den nya modellen med knytet mer i midjan inte riktigt är jag.

Grejen är att nu har jag tre vinterjackor, vilket även jag inser är i alla fall en för mycket. Så det blir att syna min bruna Nylon parker coat från förra året och är den okej så får den, förhoppningsvis, vandra vidare mot nya äventyr med en ny ägare. Tillsammans med lite annat.

Så dagens projekt får bli att rycka loss tummarna och ge mig i kast med att lägga ut annonser på Tradera. Nu har jag sagt det högt så nu finns ingen återvändo. :o)

Hoppas ni får en bra dag, var rädda om er. Kram!

14 kommentarer:

  1. Grattis till ett fint fynd! :) Kram

    SvaraRadera
  2. Den är fin! Jag spanar också efter förra årets.

    SvaraRadera
  3. Jeanette: ja den är som den jag har i chalk och som jag hade på samma träff och älskar. Så jag är superglad att äntligen ha kommit över den grå också. För man måste ju ha att byta med...;o) Kram!

    Helene: den här är från 2008, de från förra året börjar trilla in på Tradera så kolla där. Kram!

    SvaraRadera
  4. Helene: har du förresten någon mail? Om du kanske har lust att maila mig... Det är en sak jag funderar över som jag inte tänkte ta i bloggen... Kram igen!

    SvaraRadera
  5. Såklart man får klicka, speciellt då ni först sågs på min födelsedag ;)

    SvaraRadera
  6. När det gäller krig, kärlek och att fynda på Tradera så är alla medel tillåtna :)

    Keep on klicking :)

    Kram
    /Carina

    SvaraRadera
  7. underbart köp,d en är så fin...jag köpte i förra veckan den blågrå glansiga från maestress oxå, jag är HELT kär id en....love it! Mailar en produktbild till dig på din jacka=)
    kram

    SvaraRadera
  8. Hej Josanne!

    Helt klart ett rätt beslut att klicka!
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  9. Hej vännen!
    Självklart man ska klicka när tillfälle bjuds! Den ser väldigt fin ut, namnet har jag också glömt.
    Köpte ju årets modell i grönt som jag älskar, sålde min bruna från förra året efter det köpet. Känner väldigt väl igen det där med jackor/kappor..blir liksom mer av den varan på något underligt vis.
    Ska strax bege mig över bron för en halvdag på fastlandet. Har lite o berätta men mailar ikväll eller imorgon.
    Ha en bra dag!
    KRAM

    SvaraRadera
  10. Jackor kan man inte ha för många av;) Fin är den i alla fall! Kram

    SvaraRadera
  11. Du vill inte lägga upp kläderna här först så att vi Mollytjejer får förtur på dina underbara plagg? ;-)

    SvaraRadera
  12. Tack, vad roligt att du tycket min jacka var fin!
    Jag som vill ha en ny.
    Får nog ha den i år igen...
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  13. Snygg jacka. Tradera klick räknas väl inte, eller? Jag har också klicktat idag. Mest för att det jag ville ha inte fanns eller tagit slut redan. Vill ju inte bli utan!
    Kram!!!

    SvaraRadera
  14. Tack för era kommentarer, känner mig lite tom i blocket just nu så därför blir det inte mer svar än så här denna gången... sorry... KRAM!

    SvaraRadera