Powered By Blogger

tisdag 21 september 2010

Dagens, depp och missad Mollysyster

Ena dagen är jag lite piggare och mår en smula bättre. Nästa är det ner i svackornas mörka dal igen. Idag är en sådan där svackedag…

Och inte blev det bättre av att jag sumpade chansen att träffa skönaste Mollysyrra Lingonberrie eftersom jag missade att mobilen dött och sedan inte kollade min mail… attans… Hoppas det dyker upp ett nytt tillfälle att stråla samman med henne snart för hon är en helt underbar tjej och hon har en superskön blogg så har ni inte tittat in till henne än så gör det. :o)

Depp och trötthet betyder att det inte har blivit så många knop avprickade i att-göra-listan direkt… Men eftersom jag blev lite irriterad på mig själv och min slapphet så tog jag tag i att plåta lite plagg jag tänkte sälja.
Plåtade slut på batterierna i kameran, bara för att skoja till det, så dagensbilden är inte ny, fast det är så här jag har såsat runt idag.


Jag har fått lite önskemål om att lägga upp plaggen här i bloggen först, fast jag har inte riktigt bestämt mig än för om jag ska göra det eller lägga dem på Tradera direkt… Troligast hamnar de här först och förhoppningsvis under kvällen. Men hur jag än gör så kommer ni att bli underrättade här så fort tråkjobbet är avklarat, för först måste jag välja ut och fixa till bilder.
Och det svåraste av allt; sätta pris… :o) Ha det bra, vi ses! Kram!

9 kommentarer:

  1. Hej sötis!
    Tycker du ser helmysig ut i dina slapparkläder! Tur du inte ser mig..haha!
    Usch ja med sådana här dagar, man kan hålla sig för skratt. Du behöver ju vila så det var väl ändå bra trots allt.
    Har inte gjort många knop här heller, Surar för ett paket inte kom idag, ringde i fredags o kollade (CD) o de sa de var på väg då, hrmm..
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Tjena vännen !
    Ah, skicka över ditt nummer igen, hann inte lägga in det i luren sist & nu vettefan var jag har den :-(
    Jag ringer i morgon ! Blir väl frammåt 1-2 nångång... möjligtvis något senare kanske...
    Kan inte Lingonet åxå komma så kunde vi ju sammanstråla alla 3 :-)

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du snart känner dig piggare!

    Kramar från Camilla ♥:*¨¨*:

    SvaraRadera
  4. Hello underbara Josanne!
    Läste 2 inlägg så kommenterar båda nu. :)
    Du får gärna skylla på mig när det gäller 327:or men jösses i min låda vad de passar fin på dig! <3

    Hoppas du snart känner dig piggare. Tack goding för paketet. <3
    Du är så fin idag med!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Åh, alla tre! Men i morgon måste jag ju jobba..böh.
    Kramar!!!!!

    SvaraRadera
  6. Vad tråkigt att du missade Lingonet! Den gröna t-shirt saken du har på dig i dag är skitsnygg! Pigga på dig gumman:) Kram!

    SvaraRadera
  7. Tack förresten för att du skrev så gulliga saker om mig härovan. Jag blir ju alldeles rörd...
    Vi får ses en annan gång och då tar vi igen det vi missade idag.

    Ha det skönt och sov så gott lite senare...

    SvaraRadera
  8. Hmmm...nu tänkte jag ryta till lite ;-)
    När man är sjukskriven ska man inte ha någon "att göra"-lista. Det enda man ska göra är skaker som får en att må bra! Man får (och ska) vara slapp!
    Jag gillar din slappoutfit skarpt!

    Det ÄR verkligen tråkigt att lägga ut plagg till försäljning och det tar lång tid. men det är skönt att rensa ibland och kul när pengarna rullar in :-)

    SKÖT OM DIG!
    KRAM

    SvaraRadera
  9. Annelie: ja det enda man kan göra är att hoppas på att nästa dag ska bli lite bättre… och lite bättre är det här i alla fall, hoppas på detsamma för dig. Håller tummarna att ditt paket kommer idag! Kram!

    Johanssonskan: jag har skrivit hos dig men det har du säkert redan sett. Ses! Kram!

    Camilla: tack! Kram!

    Tina: haha… ja det är bra vi har varandra att skylla på. ;o) Vill se den på dig snart. ;o) Kram!

    Lingonberrie: vi bara MÅSTe ta igen! Snart!... Kram!

    Linda: ja jag surar fortfarande för det, så jäkla korkat av mig… hoppas att jag får bort klistret från hjärnan snart… :o) Kram!

    A-K: hmmm… jo du har rätt, men sååå himla svårt att kasta duktighetskraven man har på sig själv överbord… Ja ett tillskott i kassan till Gbg hade inte suttit fel. ;o) Kram!

    SvaraRadera