Powered By Blogger

onsdag 1 september 2010

Gårdagens, kanske fika & två försök

I Amerindyran glömde jag ju helt att putta ut någon dagensbild igår. Kom på det när jag snubblade över bilderna nu så därför kommer de här istället:

Chrysalis wrap, multi
Chrysalis minigown, almost black
jeans från Gina Tricot
kängor Dr Martens

Idag blir det förhoppningsvis fika med en Mollysyster, annars är det mest att göra ännu ett försök att bli av med förkylningen som står på programmet. Och ännu ett försök att rensa i Mollyroben… Tyvärr känns det som att Traderamarknaden går lite på sparlåga just nu men man kan ju åtminstone försöka att sälja av lite… Hade inte suttit fel med ett par slantar i börsen inför stundande träff i Malmö…

Hoppas ni får en bra dag. Kram!

9 kommentarer:

  1. Ha en bra dag idag! Det ser ju soligt ut?
    Ska bli kul att träffa dig i Malmö.

    SvaraRadera
  2. Jag är på G ska bara dra i mej kaffet =)
    Plingar om en liten strax ♥

    SvaraRadera
  3. Lingonberrie: Ja det är soligt här i det nordvästra hörnet. Hyfsat varmt också, skönt. Hoppas du kan njuta samma väder hos dig.
    Ja det ska bli superkul att träffas i Malmö. Kram!

    Johanssonskan: då kanske jag skulle kasta mig i duschen strax då... See you! Kram!

    SvaraRadera
  4. Jösses, hur bär du dig åt kvinna!!? Ursnygg är bara förnamnet.. Vi har också strålande väder här, riktigt skönt med solen som värmer ens frusna själ.
    Friska på dig i DIN takt! Ha en bra dag hos dig,
    KRAM!

    Ps. Tradera är segt nu, tiderna förändras..Ds.

    SvaraRadera
  5. Annelie: ja så skönt med sol, det hjälper upp en liten smula i måendet... :o)
    Ska jobba imorgon, ångrar det redan men det är väl bara till att bita ihop, är ju van vid just hopbitande... :o(
    Ja det Tradera känns supersegt, går man in och kollar är det många auktioner med 0 bud, och ganska låga priser överlag... Typiskt när man äntligen bestämt sig för att sälja av lite...
    Stor kram!

    SvaraRadera
  6. amen du är ju föööör snygg alltså! Sitter allt bra på dig människa=)?!?!

    Men alltså....vad är det för fel på mina plagg? Plockade fram mina 2 sidenwrappar häromdagen, a-one silk fr förra hösten, de är använda 2-3 ggr. Ser att tyget spruckit kring sömmarna , här med!!! GRRR. (nej de är INTE för små=)) Varför går mina sidenplagg sönder hela tiden, vill oxå ha dom ju...=(? Buhuuu

    SvaraRadera
  7. Filippa: nä men vad fan... :o( Sådan otur som du har med sidenplaggen är ju grymt grymt orättvist!!! Så jäkla surt du är ju så jäkla fin i wraparna - kommer ihåg från när du gästbloggade hos Bina. Går de inte att laga? Hoppas hoppas och håller tummarna, stenhårt!!! Kram!

    SvaraRadera
  8. jag vet! Vad är det för fel liksom...blir verkligen ingen andras så? Det går säkerligen att laga, tillfälligt men tyget verkar skört så inget mer siden för mig...har mejlat HK, får se vad de svarar. =(
    Segt värre!!

    kram!

    SvaraRadera
  9. Jag kollade mina wrapar nu för de kan ju ha gått sönder utan att jag har märkt det liksom... men hittade inga spruckna sömmar... skulle vilja säga sorry men det hade jag ju inte menat i så fall... Berätta gärna vad HK säger. Håller tummarna som sagt. Stenhårt! Kram gumman!

    SvaraRadera