Powered By Blogger

onsdag 29 september 2010

Dagens & missa inte tv4. Nu!


Wool mix long cardigan, almost black
Light cotton embroidered, white
Chrysalis minigown, powder
Jeansleggings från Vila
Mockastövlar från Ellos

Det där var min utedagens som endast blev luftad under en knapp timmes tid, snacka om kyla, framförallt när koftan åkte av… Innedagens har varit mjukisbyxor, linne och en av makens munkisar, en inte lika bildvänlig kombo… så därför slipper ni den.

Tack snälla för era kommentarer i mitt förra inlägg, har inte riktigt orkat ta tag i dilemmat än, får väl bli imorgon, eftersom Blogglandias stentråkigaste panelhöna räknar på budgeten just nu.
För dagens viktigaste fråga lyder; hur många gånger har vi råd att ringa och rösta på Jay i Idol innan vi blir ruinerade… För nu smäller det… missa inte tv4. Nu! Kram!

10 kommentarer:

  1. ÅH. Jävlar vad den mannen har precis ALLT !
    Rösten, stilen , utstrålningen ! Finns ju INGA fel på den mannen ;-) Känner mej som 14 år nu haha, "kär" i en idol Mooooahahaha
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  2. Vi ringer o ringer.. Maken sa; -vem skall slå ut honom!! Det måste väl vara det bästa någonsin i Idol..om Jay alltså! Heja heja..
    KRAAM

    SvaraRadera
  3. Håller med Åsa! JÄVLAR!! Ska jag klaga på nåt är det väl frillan;) Tycker han är snyggare med rufs...Moa och jag har röstat tre gånger:) Kram!

    SvaraRadera
  4. Linda : NAAAJ, håret var ju GRYMT idag !
    Har någon hans nummer att dela ut ? Mooooooohahahaha ;-)

    SvaraRadera
  5. Johanssonskan, Annelie & Linda: haha... gott mos brudar!!!
    Men jag håller med Johanssonskan i det här fallet; Jay ska ha längre hår...
    Jag och mr Make har röstat 10 gånger... hitintills... får väl bli mindre Mollysar framöver... ;o) KRAM!

    SvaraRadera
  6. Vad har jag missat?! S-t, måste tydligen frångå gamla vanor och titta på Idol.

    Om tidigare inlägg: Reklamation!!Du har så mycke tannat du är lika snygg i.

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Hej Josanne!
    Min TV är totalkaputt så jag har inte haft en enda aning om vem underverket var förrän ikväll och han är verkligen riktigt riktigt suverän. Min äldsta dotter och hennes vänner trodde att jag var mindre vetande som hade missat HONOM!

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  8. Oh boy! Säger också som Åsa, what a man! ;)
    Ha ha...värsta fjortisfasonerna!
    Har röstat x antal gånger nu.
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Men vad tråkigt med klänningen!!!
    Jag har försökt att kolla in Jay men missar (!) honom varje gång. Så även idag :-(
    Kul med ditt tradera klick! Vill ha den i rött (eller den som liknar)
    Kram!!

    SvaraRadera
  10. Fengxumamma: japp, du har missat, Helsingborgs svar på världsröst, Jay Smith, fast det kan man ju alltid ta igen via Internet... ;o) See you snart! Kram!

    Eva: haha… där fick de, klart morsan inte bara är snygg, hon har koll också. :o) Kram!

    Nettan: haha… ja med den rösten… och det utseendet kan lätt fjortisvibbarna vakna till liv igen. :o) Och våra röster funkade! Kul!!! Kram!

    Lillis: ja skittrist med klänningen, det blir till att rota vidare i garderoben idag… får se vad jag gör med den. Du kan kolla honom på tv4´s hemsida om du vill. Kram!

    SvaraRadera