Powered By Blogger

måndag 6 september 2010

Ett klick & skönast i Mollyland

Självklart var även jag tvungen att slinka in på Campadre när klockan slog 12 idag. Hade hoppats att det inte skulle finnas något jag ville ha.
Men det fanns det ju såklart! Yarnbard cardigan. Som jag redan har i gult och rosa men som jag har jagat ett bra tag i chalk.


Så det fanns liksom ingen återvändo utan att sätta ett klick på den. Allt gick lugnt och sansat till. Jag satt vid mitt skrivbord på jobbet, vilket INTE den skönaste bruden i Mollyland gjorde, hon flängde runt på en illrosa cykel för att få en chans att kunna klicka.
Har ni inte redan läst det så bara måste ni gå in till fantastico Linda och ta del av hennes eskapader. Jag skrattade så tårarna sprutade. :o)

Och på tal om klick och fantastiskt så har jag blivit berikad med ett paket på Posten idag. En helt underbar Molly. Provar, plåtar och återkommer till det under kvällen. Ha det så bra så länge. Kram!

10 kommentarer:

  1. Haha, jo jag in o läste hos Linda, sicken toka!
    Grattis till ditt klick, jag höll mig därifrån. Däremot en riktigt fint Tradera klick, såå nöjd. (hoppas jag..)
    Spännande o se vad du bjuder på för snygg visning senare..
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Grattis till fint köp! Jag har jobbat och missat allt. Men är glad ändå:-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Höjtar : Ullaredssåpan börjar klockan åtta haha !
    Snyggt klick ! Hoppas postgången blir smidigare än förra gången ;-)
    Måste rusa in till Goa Linda direkt ;-)

    ♥ Kram !

    SvaraRadera
  4. Eller största psykot i Molly-världen kanske;) Ångrar att jag inte slog till på den gula koftan nu faktist! Kram gumman!

    SvaraRadera
  5. hihi, den klickade jag med... :)

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Fint köp!
    jag klickade också hem Yarnbard cardigan..
    Är lite osäker på den, men den är nog finare i verkligheten...
    Kram

    SvaraRadera
  7. Rätt klickat jag älskar min! Missade tyvärr den i powder för jag trodde att det var den starkrosa så jag lät bli. Lätt frustrerad över det! Om någon råkat klicka hem en 1 i powder och ångrat sig finns en köpsugen kvinna på Söder i Stockholm.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Annelie: då blev man ju såklart nyfiken på ditt Tradera-klick--- du får gärna berätta när du fått hem det. Kram!

    Marika: jag missar också en massa på grund av jobb, tur man kan läsa ikapp sen. Ha det bra. Kram!

    Johanssonskan: haha… jag såg det, undrade faktiskt om du skulle uppenbara dig i rutan, du var ju där nyss… kanske i nåt kommande avsnitt? ;o) Kram!

    Linda: glöm psyko, du är underbar tjejen! Önskar att jag fått se det… Kram!

    Tina: kul! Den är ju så fin. Kram!

    Charlotte: den ÄR finare i verkligheten. Mycket finare faktiskt. Kram!

    Lingonberrie: ja jag är glad, har ju jagat den. Kram!

    Anne: åh vad trist att missa så… Jag tyckte också det var skumt att det stod rosa för min i rosa är verkligen knallrosa. Ska vi kasta ut en efterlysning till dig här sen när Campradeplaggen börjar levereras? Kram!

    SvaraRadera
  9. Josanne: jaaa snälla släng ut en efterlysning!
    Kram

    SvaraRadera