Powered By Blogger

torsdag 23 september 2010

You win some, you loose some

Igår försvann kvällen, idag har i princip varenda timme kommit på avvägar… I dvalans tecken. Så därför har jag ingen dagensbild att presentera eftersom jag mest har sett ut så här:


You win some, you loose some. Vilket i mitt fall just nu inte bara handlar om Tradera-auktioner utan även om dagar.
Men istället för att lägga för mycket bryderier på det så laddar jag istället för en morgondag som bland annat kommer att innehålla två paketuthämtningar.

Vad vill jag ha sagt med det här? Jo, att inlägg, kommentarsvar, mail och besök hos er andra kommer när de kommer. Ni är inte bortglömda, och det är inte min mening att vara nonchalant och inte svara snabbt, men min hjärna har helt enkelt bestämt sig för att gå på lite sparlåga just nu… That´s life helt enkelt! Kram!

10 kommentarer:

  1. Anonym: tack! tyvärr är det inte alla som gör det. Fick ett spydigt mail, därav inlägget...
    Hoppas du får en bra fredag. Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Josanne!
    När hjärnan är på sparlåga så ska man låta den vara just på sparlåga och det utan att få dåligt samvete. Det andra finns kvar och vi finns kvar. Allt gott i världen till dig och
    kram från Eva

    SvaraRadera
  3. Godmorgon!
    Allt har sin tid, eller hur? Du bloggar, svarar på mail och umgås med vänner när DU orkar och hinner. Vi finns här när vi orkar och hinner.
    Massor av kramar och ha en lugn och skön fredag!
    ~~Kram~~

    SvaraRadera
  4. Godmorgon hjärtat!
    Vad var det vi sa nu igen..jo, vi skulle sluta be om ursäkt! Du behöver inte försvara o förklara dig! Vi vet ju hur du mår. Du skall vara rädd om dig, viila o återhämta krafter i din takt. Inget annat!
    Kramkram

    SvaraRadera
  5. Men herregud, har folk inte annat för sig än att skicka ett klagomail. :( Skaffa er ett liv!!
    Ta det lugnt och var rädd om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Morning raring. Jag blir alldeles trött när jag läser att någon tycker att du inte är tillräckligt aktiv (på bloggen?)Söte jesus - skit i det och ta all tid du behöver - vi som läser finns kvar. I går gick jag och la' mig vid 21.30-tiden för jag kände tydligt att kroppen verkligen ville vila och jag har blivit hyfsat bra på att lyssna på den på senare år. Loggade ut och hoppade över allt vad MSN och Facebook heter och somnade på stört.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej Josanne,
    Ta det lugnt och ta saker i ditt eget tempo..och strunta i det där mailet.
    Man har ju inga skyldigheter mot någon att blogga! Det ska ju vara roligt och på eget bevåg. Ja, det vet du ju men jag vill säga det högt ändå i fall någon annan pajas läser detta. Låt timmarna gå som dom vill ett tag, så ska du se att vips så går dom din väg.
    Kramar!!!

    SvaraRadera
  8. Tack alla sötisar för att ni finns!
    Jag vill ju inte hålla på och mala sönder era skallar med en massa tjafs. Men blev skitledsen och hux flux hade jag gjort det här inlägget... Ska försöka lära mig att tänka innan jag handlar i fortsättningen... ;o)
    KRAM!

    SvaraRadera
  9. Goding! Ta hand om dig fört. <3

    KRAMAR

    SvaraRadera