Powered By Blogger

torsdag 30 september 2010

Fyra spontanfavoriter från Prespring 2011

Dr Molly tipsar om att Amy på Fitts and Co har bilder på Odd Mollys pre-spring i sitt webalbum. Ni hittar det här.
Såklart var jag tvungen att rusa in och kolla. Shit vilka underbara plagg! Ljusa, fräscha och med riktigt fina detaljer. Mina fyra spontana favoriter är dessa:




Ska velouren få göra sitt premiärintåg här i vår?… det är frågan… Vad tycker ni om prespring so far?
Hoppas ni får en bra dag. Vi ses senare. Kram på er!

10 kommentarer:

  1. Löööv velour!!! Uuuuunderbara färger!!! Våren ser ljus ut ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättemycket som jag gillar!!! Velööööören finns här redan i garderoben och det är mycket möjligt att det blir mer :)

    Kram från V

    SvaraRadera
  3. Ja mycket vackert, jag älskar den ljusa rosa velouren och velourbyxorna var klockrena för en myspys som jag. =)

    Ha're gott!

    Kraaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  4. Det jag så gillar jag mucho!!! ser verkligen fram emot pre spring :-) Velour älskar jag och den fonda liknande med tryck på ryggen var underbar :-)
    KRAM!

    SvaraRadera
  5. Snygga favvisar du hittat!! Där fanns verkligen mycket fint. :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ååå slagen av stolen här av dessa godbitar!! Vill ha väldigt mycket!! Så snyggt;)

    Ha en fin dag snygging!
    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  7. Oj..vad mycket fint det kommer! Blir en hård vår för plånboken!
    Med söt menar jag på lite lustigt sätt kanske, han känns genuin, äkta o sjunger med en otrolig inlevelse!! Då blir en person söt oavsett hur han/hon egentligen ser ut! Jag gillar äkta människor..förstår du hur jag menar!?
    Ha en bra dag!
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Hej Josanne!

    Det är så vansinnigt mycket fin så här sitter jag lyriskt och lyckligt joddlande över det som komma ska. Plånboken joddlar tyvärr inte lika lyckligt. Märkligt.
    rostunikan blev helt perfekt så tack för tipset. Jag förstår inte att jag missat den på Tradera vilket är lika märkligt som en ickejoddlande plånbok.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  9. Underbara plagg, underbara färger. Pre spring ser mkt lovande ut, här får det allt utökas med velouren...wrappen bla.
    Kanonfin kollektion f. ö
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Mia: jag är inget fan av velour alls men risken finns att jag ändrar mig i vår. Kram!

    Viola: såg att du tagit med från vår och sommar också i ditt inlägg i morse, sjukt mycket fint! Kram!

    Maria: håller med dig om velourbyxorna, hade glömt att jag faktiskt har ett par äldre sådana, var jag nu har lagt dem… supersköna är det i alla fall. Kram!

    Peggy: ja alldeles för mucho, det tenderar att bli en snordyr vår… ja det kaske slutar med att även jag faller för Fondan trots att jag sagt aldrig… :o) Kram!

    Jeanette: för mycket. Tur man har en hel höst på sig att spara… Inte.. ;o) Kram!

    Adela: haha… ja det är nästan så det känns ju… way too much vill ha i vår. :o) Kram!

    Annelie: jag fattade precis vad du menade och din kommentar var rolig, och klockren. Och Jay är verkligen genuin och genomäkta. Därför jag promotar honom så mycket här. Kram!

    Eva: vad kul att den blev perfekt, trots att jag redan visste det. :o) Alltid kul när man kan ha en fingernagel med i lyckade klipp. Kram!

    Filippa: ja wrapen var snorsnygg! För att inte tala om den, i ickevelou – som kommer till sommaren. Tjohooo vad sketasnygg! Kram!

    SvaraRadera