Powered By Blogger

måndag 6 september 2010

Dagens stresskombo

Det blev superhets i morse, klockan stod på bra mycket mer än vad jag ville när jag vaknade så det blev att kasta på sig en stass i stressen. Den här:


Odd Molly rostunika
Saraklänningen
Jeans från Vero Moda
Converse special edition Roskildefestivalen

En inte helt matchande kombo men jag hittade inga andra dojjor i paniken. Fick blåsor på hälarna av att knata runt i Primeboots i ett helt hop av timmar i både fredags och lördags så därför var det mjuka skor som gällde idag.

Nu ska jag plöja vidare i jobblandet. Vi ses senare. Kram!

6 kommentarer:

  1. Hej! Den tunikan är så fin!! Jag är så glad över min Plath strap dress som jag köpte idag:) Ha en härlig dag

    SvaraRadera
  2. Hej på dig!
    Tack för alla kommentarer från dig under tiden som jag legat på beachen och gottat mig :)
    Sådant värmer när man kommer hem till kylan.

    Vilken himla fin ny profilbild som du skaffat, topp

    Kram
    /Carina

    SvaraRadera
  3. Du är jättefin så det så! Kram

    SvaraRadera
  4. Chatarina: åh så du köpte den, vad kul! Blev det den rutiga som du vill? Hoppas hitta den i Malmö, vi får väl se. Ha en härlig dag du också, eller kväll är det ju snarare nu. Kram!

    Tina: tack gumman! Kram!

    Carina: nu ska vi inte överdriva, SÅ mycket har jag inte tassat runt i kommentarsfälten… jag glömde ju till exempel att spana in din klänningfavvo nr 1... Stal bilden i Åsas blogg, tycker att den stämde lite bättre med hur jag ser ut nu än den förra… tyvärr… Hoppas ni haft det helt underbart! Kram!

    Katinka: tack vad snäll du är! Kram!

    SvaraRadera
  5. Ah, dödssnyggt kontrast med det "ljuva" & sletna converse....
    ♥kram !

    SvaraRadera