Powered By Blogger

torsdag 23 september 2010

Gårdagens & snopet uppvaknande

Alltid lika snopen när man vaknar upp på morgonen och inser att man tydligen somnade från allt kvällen innan. Bloggen, mailen, plagg att tvätta upp… Jag såg Idol och sedan var det hux flux en ny dag…
Jaja, inte gråta över spillda timmar, bara att ta igen det idag. Och då börjar jag med att kasta ut dagensbilder från igår.


Angora Long Mix Cardigan, royal
Wigwam dress, almost black
baslinne från Gina Tricot
jeans från Vero Moda
svarta Primeboots

Denna stass var på när jag sammanstrålade med fantastico Johanssonskan för en fika. Kameran låg i väskan men glömdes helt bort i allt pladdrande. Så därför kan jag tyvärr inte bjuda på några bilder av oss två snyggingar tillsammans. ;o) Det får bli nästa gång istället…

Och nu över till mailen och det andra som jag missade igår… VH fra DK som skrev i ett tidigare inlägg om en 327:a, du får jättegärna maila mig på oddjosanne@gmail.com

Ha en bra dag! Vi ses senare. Kram!

11 kommentarer:

  1. Gudd Muuning! Ville bara säga hej. Du är jättefin i dagens som vanligt..och koftan vill jag ha!!!
    Ha det bra idag!

    SvaraRadera
  2. Hej Josanne!
    god morgon, snygg är du som vanligt och nu ska jag rusa till jobbet för en lång dags färd mot natt.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Just den koftan är jag ute efter. Har saknat en sådan i garderoben. Jag har min svarta Wigwam på mig idag. :D
    Kram

    SvaraRadera
  4. Å supersnyggt med den koftan till wigwamen!
    BRA att du sover mycket...det läker dig gumman, tänk på att du har slitit som en björn innan och du behöver det!

    Kram!
    Adela

    SvaraRadera
  5. God morgon!
    Jag tror att sova är det du behöver just nu, så bara njut av sömnen.
    Du är så snygg i alla såna färger jag ser helt sjuk ut i. =)

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Du är som vanligt väldigt snygg! Nya klänningen du visade igår tycker jag ärligt var snygg som uppknäppt! Känns det bra så är det bra!
    Jag hade börjat hänga fram Mollysar som skulle säljas MEN en efter en har dom åkt tillbaka IN i garderoben! Så nu finns det inget att sälja..hihi.
    Ja jag är hopplös, en vacker dag så!
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Tackar för en rolig stund igår :-) påminner om kontouppgifterna :-)

    Å dendär Wigwamen... broderierna är nog något av det snyggaste jag sett ! Å du passar så jäkla bra i dendär hemska *skratt* färgen royal.
    Ja, jag gillar den ju inte.... ser ut som om jag varit begravd i 10 år ;-)
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  8. så fint kombo. Royal klär dig perfekt!
    Åh en svart wigwam, sådan hoppas jag kunna knipa på träffen...den är såå fin!
    kram

    SvaraRadera
  9. Hej gumman! Skitsnygg är du i Wigwamen:) You got mail...Kram!

    SvaraRadera
  10. Snurrhjärnan har glömt att svara här ser jag nu… ett dygn senare… Koftan är en av mina mest älskade Mollysar. Det första plagget jag köpte från en webbutik, från Sid&Sally. Beställde den samma dag som vi åkte till Kap Verde, två dagar senare säger det pling i mobilen. Fick panikringa svärmor så hon gick och sa till på Posten att de inte skulle skicka tillbaka den eftersom jag inte skulle hinna hämtad den inom 2 veckor. Fattade ju inte att det gick så snabbt. Man lär så länge man lever… Ingen aning vad jag vill ha sagt med det egentligen men nu är det sagt i alla fall… KRAM på er!!!

    SvaraRadera
  11. Supersnyggt klädd som alltid. Gumman.. Tanken är att du skall slappna av ch skippa alla måsten.. Tvätten OCH vi finns kvar även en annan dag! KRAM!

    SvaraRadera