Powered By Blogger

torsdag 2 september 2010

Dagens – som har blivit ett beroende

Det är jag och Johanssonskan, som alldeles precis nyss har fastnat i ett nytt beroende. Vi har båda två klivit rakt ner i den så kallade 327-fällan, snurrat in oss rejält och blivit helt sålda. Därför fick denna i purple bli min dagens tillsammans med chrysalis minigown, powder idag:


Lite sjukt med färgen när den hamnar på bild, den ser mer lila ut än vad den är irl, för jag tycker att den är vinröd egentligen…
I alla fall så känner jag att mina fyra 327:or behöver sällskap av fler kusiner och därför kastar jag ut denna fråga; är det någon som har en 327 i storlek 2 som ni vill sälja?
Dessa färgställningar bor redan här:



Så för nästan alla övriga färger står dörren vidöppen och välkommen! Och har du ingen i storlek 2 utan istället en i storlek 3 så står Johanssonskan redo med sin plånbok, så klicka då istället här.

Nu ska det diskas och plockas lite i köket här. Vi ses kanske senare igen. Kram så länge!

16 kommentarer:

  1. Du är en UNDERBARING som tänkte såhär ♥
    Å jag som bara tänkte på mej själv när jag gjorde min efterlysning *skäms*
    Å du, kolla min sida vad duktig JAG är hahaha.
    Massor med goa kramar ! ♥

    SvaraRadera
  2. Johanssonskan: shit satt du här i hörnan, jag såg inte dig ;o) Jag skulle precis gå in till dig och skriva om att jag gjort dethär inlägget och berömma dig för att du varit sjukt duktig idag... Går in en sväng hos dig i alla fall... Ses! Kram!

    SvaraRadera
  3. Du är snygg som få i allt du tar på dig! Blusarna är små drömmar!;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  4. Åh det finns en vansinnigt snygg från en gammal kollektion som jag ser på Tradera ibland. Den är grå med vit/chalk broderi och aldrig någonsin är det i min storlek. *surar lite*

    Hoppas du får napp!

    Kraaaam

    SvaraRadera
  5. Nu har tanten här länkat in till dej åxå ♥

    SvaraRadera
  6. Du är jättefin i 327:an! Jag har själv bara en, men du inspirerar så det är nog dags att utöka mollyroben med ytterligare en!!!

    Kram Berit

    SvaraRadera
  7. :D Sötnosar! Skall tänka på er båda om jag ser några godingar :D

    SvaraRadera
  8. Håller ögat öppet! Ska nog investera i en military sådan. Dom är ju så attans användbara! Kram:)

    SvaraRadera
  9. Bättre sent än aldrig ; ) Du ser strålande ut.
    Har ett helt gäng i garderoben men dom stannar.
    Dock din storlek... Bästa modellen. Önskar och fantiserar om att dom snart ska släppa brodyr och tyg ton-i-ton. Slurp!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  10. Ja men visst är dom fina! Jag testade min military idag med FoL i powder, härmade fina Bina! TokFoL,en med en röd 327;a..blev så nöjd med "nya" kombosar!
    Vad roliga ni två är..
    KRAM

    SvaraRadera
  11. Laallllaaallaaa *slår mig för öronen* laaallllaaaa

    Du inspirerar mig i ekonomiskt fördärv!*Lalllaaalllla, jag vill inte ha 327:or, laallllaaallaaa*

    SvaraRadera
  12. Adela: ja och de blir liksom bara finare och finare ju mer man tittar på dem/ använder dem. Kram!

    Maria: jag vet precis vilken du menar, jag har också suktat en del över den… visst är du också en storlek 2? För i så fall får vi väl hojta till varandra så vi inte sitter och idiotbjuder över varandra om vi får korn på den på T, hade ju varit lite patetiskt liksom. :o) Kram!

    Johanssonskan: det behövde du inte gumman, men tack! Och vad säger du om dragert lördag 20/11, tror du att det skulle funka? För i så fall är vi bjudna på fest med scenstjärnorna efteråt också… Kram!

    Ditten: vad snäll du är som skriver så, blir ju nästan lite smickrad ;o) men visst föder de habegär efter fler? Kram!

    Sanni: tackar och bockar! Kontrar med att hålla span åt dig om det är någon som dyker upp som jag vet du vill ha. Kram!

    Linda: jag är kanonsugen på en almost black, som du har. Tänkte skippa den efetrsom jag har en mörkblå som känns lite för lik men när jag såg Åsa i den svarta igår så födde den habegäret till liv. Shit vad fin, älskade färgen på broderierna! Kram!

    Lotta: fattar absolut att du håller hårt i dem! Det gör jag med de jag har. Ja shit vad snyggt det varit med ton i ton, vi får hålla tummarna på att de fattar hur viktigt det varit att börja tillverka sådana. :o) Kram!

    Annelie: har aldrig tänkt på FoL under men nu måste det ju såklart testas, det låter onekligen hur schysst som helst. Nya kombosar är alltid välkommet så den här snor jag nog snart av dig och Bina skulle jag tro. :o) Kram!

    Lillis: haha… du är för rolig. Och som jag känner igen mig i laalllaaalllaaandet ;o) Ekonomiskt fördärv är ordet med alla dessa inspirerande bloggar, inklusive din, så tro inte att du är oskyldig själv. ;o) Kram!

    SvaraRadera
  13. Drag den 20:onde låter KANON ! Som jag skrev tidigare, så slår jag en pling i morgon :-)

    SvaraRadera
  14. Johanssonskan: det ska bli riktigt kul!!! jag kollar upp med biljetter och sånt på måndag, med en annan kille jag känner i gruppen. Kram!

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Jeg har en 327 i str. 2 i rød, med pink broderi. Synes ikke jeg er så fin i rød.
    Måske jeg er for sent ude??;) VH. fra DK

    SvaraRadera
  16. VH fra DK: jag köper den väldigt gärna av dig! Du kan maila mig på oddjosanne@gmail.com. Kram!

    SvaraRadera