Powered By Blogger

fredag 24 september 2010

Två nykomlingar & tv-nervositet

Jag har ju dryftat dem tidigare så innehållen i mina paket of the day är knappast några överraskningar. Il jacka får inta scenen först eftersom den är ett most wanted plagg sedan länge.


Snygging Filippa har mailat en produktbild – tack underbara – men är det någon som vet namnet på den så blir jag glad, för då slipper jag framstå som ett pucko när jag flashar den som outfitbild i vinter. :o) Plagg nummer två är jag långt ifrån ensam om eftersom vi pratar mitt Campadreklick.


Jag har den i rosa, jag har den i gult. Men Yarnbard cardigan, chalk är ändå ett kort jag saknat och jagat. Tog en 3:a eftersom jag tycker att ärmarna drar åt halv stång på 2:orna. Ett drag som funkade. 

Sedan var det ju min icke-Molly men nu hittar jag inte bilderna så de får stå på vänt ett tag. För nu är det Idol och matlagning, så nervositet och hunger får gå före.
Kamrat Smith sög ju rätt fett igår… Så shit vad pirrigt det är här just nu… See you. Kram!

10 kommentarer:

  1. Nice jacka!!! Förstår att du är glad över den!!En Yarnbard hade inte varit helt fel.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jaaa..han klarade sig!! Nu kan du slappna av en stund!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Smith är vidare!!! Nu får vi se till att rösta honom in i riktiga IDOL.

    Samma kofta har flyttat hit, riktigt fin. Du menar alltså att den fanns i rosa, inte powder som Campadre sålde?

    Snygg jacka du fått tag i!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Hej Josanne, läser din blogg varje dag för inspiration, undrar bara: hur lång är du och vilken storlek har du Primeboots?

    Undrar en fåne från Norrland

    Ha en trevlig helg,
    Lena

    SvaraRadera
  5. Jackan är skitsnygg, koftan likaså och nu har jag grav ångest över att jag inte köpte en sån på Campadre! Så där är det.....Kram gumman!

    SvaraRadera
  6. Wow vad fint!! Ångrar ju att jag inte klickade hem kotan när jag ser hur fin den är på dig! Och det var ju klart Jay skulle vidare! KRAM

    SvaraRadera
  7. Christina: jag jackan är absolut ett favvoplagg som kommer att få bo här för evigt. Kram!

    Annelie: japp, det gjorde han. Pust! Tyckte att han var skitkass kvällen innan så det kändes lite kört men det var det alltså inte. Ryktet säger att han kommer att vara med bland topp 10 men man vågar ju inte lita på ryktet… Kram!

    Tina: tack gumman. Kram!

    Linapina: ja maken är lite upprörd, dels för att han nu måste titta på Idol och dels för att det kommer att kosta en del, han undrar vad han gjort för ont för att hans vänner ska vilja utsätta honom för det. :o)
    Jo den finns i rosa också, jag har den på mig här: http://oddjosanne.blogspot.com/2010/07/dagens-ett-experiment-med-fragetecken.html Kram!

    Lena: jag är 168 cm lång. Jag har 38-39 i skor så därför blev det 39 i Primebootsen, kanske en smula stora men jag tror att 38 hade blivit för små. Hoppas det hjälper dig! De är helt underbara att gå i, helt klart värda sin hutlösa prislapp trots allt. Kram!

    Lingonberrie: tack darling, du är inte så pjåkig själv heller ska du veta. Kram!

    Linda: och jag har ångest att jag inte klickade på tunikan som du redan har… aldrig nöjd – vad då? ;o) Kram!

    Dr Molly: och som jag precis skrev till Linda så ångrar jag att jag inte klickade på den stickade tunikan… alltid finns det något att ångra. :o) Ja klart Jay skulle vidare, tur juryn också fattade det. :o) Kram!

    SvaraRadera
  8. Hej Josanne! Jättesnygg blogg du har! Jag antar att det var jackan du ville ha namn och nummer på så här kommer det. #738 Looking Good Feeling Good. Jag har samma en likadan i Chalk och jag bara äskar den. Jag har längtat efter det kalla nu hela sommaren så jag får använda den återigen! :)

    // Janni

    SvaraRadera