Powered By Blogger

fredag 17 september 2010

Dagens gör hemmapremiär & mer höst har landat

Det har varit sovstuga här idag också. Jag hade en föreställning om att jag skulle bli piggare ju längre jag var hemma. Det visade sig vara en villfarelse. För efter 10 dagars sjukskrivning är jag tröttare än någonsin. Helt normalt säger de som vet, så då litar jag på det…

Rastlöst dock eftersom jag vill en massa och som det är nu orkar jag inte ens läsa mer än ett par ynka sidor i en bok förrän jag måste lägga den ifrån mig igen… Samma sak i Blogglandia – en kort stund och koncentration och fokus är puts väck. Frustrerande!

Men nu är ju inte det här en sjukblogg utan en Mollyblogg. Och eftersom jag trots allt har en sådan på mig idag så blir det uppvisning av den istället.



Det här rosa linnet är en av mina första Mollysar. Det har hängt med i flera år men av någon anledning som jag inte kan förklara så åker det bara på under festivaler och semestrar. Å andra sidan är det flitigt använt just på annan mark. Men idag blev det alltså hemmapremiär.

Från gamla Mollysar till sprillans nya, för jag såg precis att den senaste höstleveransen även har landat hos Milk and Honey nu.

Sköt om er, ha en superbra fredagkväll, vi ses & Kram!

12 kommentarer:

  1. Sköt om dig du med gumman:) Du har mail....Kram!

    SvaraRadera
  2. Måste tyvärr säga att jag känner igen symtomen...men jag kan säga att till slut vänder det :-)

    Det linner ser man inte så ofta. Gulligt!

    KRAM och trevlig fredagkväll

    SvaraRadera
  3. Superfint ju! Borde ut och luftast oftare! Kram

    SvaraRadera
  4. Sov medan du kan, för de som kan har nog rätt. Själv sov jag "bort" 4 månader före det vände, det känns konstigt men är absolut nödvändigt.

    Du är snygg som alltid, jättefint linne.
    Ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Det låter som du gick hem i precis rätt tid, och det är helt normalt med den där tröttheten när läget är som det är. Man ska vara rädd om sig, bra att du vilar ordentligt nu!

    STOR KRAM!

    SvaraRadera
  6. Tack sötnos :-) Yep det är helt normalt! du anar inte hur trött jag var..!! helt slut och jag gjorde absolut ingenting!!
    Ha en fin kväll vännen!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Sov du utan att förvånas, du har mycket sömn som du har till godo över plikten.
    Kramar från Otto.

    SvaraRadera
  8. Tror du är helt "normal" just nu gumman;D Man blir oerhört trött när allt släpper och sov och vila så mycket du kan så kommer krafterna tillbaka även om du inte tror det nu!=) Ser väldigt skön ut din dagens! Tror jag skrev det innan men gör det igen...OM du ser en Amerind 1a så hör gärna av dig=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  9. Ta hand om dig vännen!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  10. Du beskiver något som jag hört förut, alltså är du HELT normal.Dock är du inte vanlig utan alldeles unik:)


    Kramar i massor

    SvaraRadera
  11. Jag känner så väl igen det! Hjärnan behöver helt enkelt pausa. Och omge sig av vackra ting ;)

    SvaraRadera
  12. Linda: och nu har du mail, igen. Kram!

    Linapina: tack! Känns skönt att höra! Just nu är det mest frustrerande. För när man väl är borta från ”källan till det onda” så vill man ju må bra. Får väl sluta vara så otålig bara… Kram!

    Sanni: du har så rätt = jag borde åka på semester oftare. ;o) Kram!

    Hilde: oj… 4 månader… Tack för att du berättade! Man känner ju sig lätt lite onormal som det är nu. Kram!

    Filippa: jag borde nog gått hem för länge sen men bättre sent än aldrig. :o) Det enda jag hoppas på nu är att vara fit for fight till Göteborg. :o) Längtar. Kram!

    Peggy: fast man får ju så jäkla dåligt samvete när man är van att vara högpresterande… äckligt ord men du fattar… Kram!

    Eva: och med risk att låta som en riktig tjatmaja så vet jag fler som borde vila lite mer från plikten… Läste du förresten det jag skrev för ett tag sedan att min Ajax också har kroksvans… :o) Kram!

    Adela: tack! Det hjälper att höra det från andra, att det är normalt och att det inte bara är jag som är lat… :o) Du kan ge dig på att jag håller koll åt dig, för du SKA också ha en Amerind, så det så. :o) Kram!

    Tina: detsamma gumman! Kram!

    Fengxu: underbara vännen, du gör ju mig helt rörd… detsamma!!!! Kram!

    Helen: haha… jag får helt enkelt lägga mig och sova i garderoben, bland de vackra tingen… ;o) Kram!

    SvaraRadera