Powered By Blogger

tisdag 31 augusti 2010

Lära av sina misstag? – inte jag inte…

Ni som känner till lite om mig vet att jag brukar vara ytterst ovillig att avslöja mina Traderaklick förrän de verkligen befinner sig inom mina väggar. Anledningen är att jag - vidskeplighetstanten - tror att det ska gå käpprätt åt helsikefyr om jag pladdrar i förväg…

Men nu kan jag helt enkelt inte låta bli. För jag tycker själv att jag la mig till med det mest rubbade av beteenden för några timmar sedan. Jag klickade nämligen på Tradera...

Efter att Amerindäventyret tog sin början för lite drygt 3 veckor sedan har jag undvikit Tradera eftersom jag tycker att det blivit för mycket lurendrejerier, kopior och annan skit där.
Jaja, ett ynka hårband räknas INTE så ni vet… ;o)
Men samtidigt som jag satt och plitade på mitt förra inlägg så tog jag en liten svängom dit. På någonslags impuls.
Och vad hittar jag där, med bara ett par ynka sekunder till godo innan auktion avslutad skulle ploppa upp och göra detta plagg onåbart…


Yes box, en Amerind, i den färgsättning som jag egentligen allra helst ville ha. Någon som vet vad färgen heter förresten?...
Fingret tog eget kommando, kastade sig på klickknappen och vips var det mitt namn som stod som vinnare. Lära av sina misstag? – inte jag inte…

Men om ni vill så får ni gärna hålla tummarna för att detta inte ska bli Amerind – the tokstory part 2 …

20 kommentarer:

  1. Haha! Suveränt! Jag har nyligen gjort två klick som inte känns klockrent i magen, men hey! Hoppet är väl det sista som överger en?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Abbe: haha... så rätt du har! Eftersom vi har 2 tummar var kan vi ju hålla dem som fan för oss själva och varandra. :o) Kram!

    SvaraRadera
  3. är det amerind i blue eller lilac? hmmm *tänker så det knakar!*


    Fin är den iaf!!
    kram!

    SvaraRadera
  4. Kul med Amerind nr 2! Håller tummarna att den flyttar in lite smidigare :-)
    Färgen är blue.

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Grattis till din nya Amerind. Jag har också den färgen, den är jätte fin, kul nu har vi likadana färgställningar:-) Tror att den ska få komma ut och lufta snart!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja men självklart!! Så förbenat snygg som du var i den du visat! Full förståelse härifrån..tycker säkert din make också! Vad kul, hi hi ny spänning nu då! Kram

    SvaraRadera
  7. Åh hoppas det inte blir en thriller...Kom ihåg-köp på Tradera räknas inte m a av osäkerhet i leveransfaktorn./K

    SvaraRadera
  8. Åååh vad fin!!! Den andra färgställningen (bilden nedan) är min favorit men du blir garanterat supersnygg i denna!!! Kram

    SvaraRadera
  9. Hahhhaaaa, det är tur att det inte är en revolver du fyrar av varje gång du klickar till på KÖP knappen!
    Snygg den med!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Du är ju toksnygg i Amerinden så det var väl ett solklart köp! Den här gången kommer det att flyta fint, sån jävla otur kan man inte ha en gång till! Du har mail:) Kram

    SvaraRadera
  11. just den färgställningen som jag har och den ä blå- Gillar dock även din andra mycket.

    Kramar

    SvaraRadera
  12. 1+1=2
    Nu vet du ju att den sitter som em smäck iallafall!
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  13. Grattis! Du är numera Amerindqueen. Underbart!
    Kramar,

    SvaraRadera
  14. hahaha Äsch regler är till för att brytas så kör hårt! Är jag inte helt ute och cyklar så hette den lilac... ??

    SvaraRadera
  15. Nä damen lilla ! I morgon ska vi ha köpstoppsdiskussion på HÖG & HÅRD nivå ! Detta hejdlösa tokshoppandet håller bara inte ! Du ska till Kap Verde & jag till GOA.... vi kanske får gå till fots ???
    Hahahaha .
    ♥ Åsa

    SvaraRadera
  16. Ja, en del ska ju alltid vara värst :-D

    Du är för härlig!!!
    Jag provade min i morse men den åkte av igen..
    Tycker alla är så snygga i sina men jag ser ut som en trasa i den..
    Ska nog tänka om och prova igen och ha din spegelbild framför mig;-)

    Kram

    SvaraRadera
  17. Jag köper gärna den andra. Skulle buda på den men glömde bort auktionen. Lika bra det kanske när jag har följt din resa!

    SvaraRadera
  18. Hej!

    Skönt att du hyser gott hopp till mänskligeten på Tradera fortfarande. Grattis till den nya.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  19. Filippa: jag har också för mig att det är blue eller lilac, men vilket av det…hmmm… Kram!

    A-K: blue! Tusen tack, du är en klippa när vi andra famlar bland namn och färger. :o) Och tack för att du håller tummarna, precis vad en nojjig tant behöver. :o) Kram!

    Marika: ja gör det; lufta och visa för så kanonsnygg som du är i den andra så hade det varit kul att bli inspirerad och glad att se dig i den här blue också. Kram!

    Annelie: ja ibland bara måste en kvinna göra vad en kvinna måste göra… och vissa av oss är grymma på att klicka… haha… :o) Kram!

    Mimmi: haha… du är bara precis helt underbar med dina argument för vad som inte räknas! Älskar dem! Kram!

    Linda: ja det är ju samma klänningen men en annan färgställning kan ibland ge helt andra intryck. Kram!

    Lillis: haha… ja det hade nog blivit ett gäng år på kåken i såna fall… ;o) Kram!

    Linda: då litar jag på dig. Nä det känns ju rätt jäkla otroligt om historien skulle upprepa sig, trots allt har jag mest haft tur och allt har funkat hur smidigt som helst när jag klickat på T. Kram!

    Tina: :o) Kram!

    Fengxumamma: ja du är en av anledningarna till att det är den här jag gillar bäst. Den andra är skitfin den också, men den här har jag liksom fått på hjärnan. Kram!

    Halvan: hmmm… jag brukar alltid säga att jag är bättre på bokstäver än på siffror och då kan man skippa det där med att räkna. ;o) Kram!

    Lingonberrie: haha… nja nån queen vet jag inte, däremot en hagalen tant kanske. ;o) Kram!

    Sanni: precis! Det är tufft att våga vara lite rebell ibland. :o) Kram!

    Johanssonskan: ja en sådan diskussion hade vi säkert behövt i allra högsta grad. Vi kan ju alltid försöka vara duktiga förebilder för varandra… hur det sedan går… hmmm… ;o) Kram!

    Mia: tror säkert att du är skitsnygg i den. Kan inte påminna mig att jag sett dig i den men däremot är du kanonsnygg i sidesaddlen och jag får för mig att dessa är lite lika i modellen. Är det så? Kram!

    Johanna: tänkte ju vara så hagamig och behålla båda men om jag skulle ändra mig så har du förstatjing. Kram!

    Eva: måste medge att det är en smula nervöst men hoppet är det sista som överger oss har jag hört. :o) Kram!

    SvaraRadera