Powered By Blogger

torsdag 5 augusti 2010

Linda önskar – jag rotar i papperskorgen…

Jag gjorde ett försök att plåta mig i CC jacket när jag kom hem från jobbet nu ikväll. Det blev riktiga skitbilder.
Framförallt oskarpa men även skumma vinklar och märkligt snedskurna, speciellt de jag försökte ta på ryggpartiet.
Det kan ha att göra med att jag är stentrött a la tvångsväckt igelkott i vinteride. Så jag hade tänkt att låta samtliga bilder stanna i papperskorgen, där de bäst hör hemma.

Men så fick jag ett hojt från tokplastsyrran Linda att hon vill se jackan på. Och vad gör man inte åt hennes önskningar? Uppfyller dem så klart!
I alla fall lite, som i att rota i papperskorgen och återuppliva EN bild att blotta. Så här har ni en orättvist exponerad CC:


Jag tog på mig en chrysalis minigown, almost black under för att försöka visa färgen på jackan som är betydligt mer grå än svart, vilket den ser ut att vara på produktbilden.
Nu framkommer inte det helt tydligt i alla fall…
Jag får helt enkelt göra så att jag väntar till maken är hemma igen nästa vecka och ta nya bättre bilder då. Okej?

Nu ska jag gå och lägga mig. Eftersom jag inte orka jobba mer idag så måste jag ställa klockan på supertidigt så det gäller att försöka fånga åtminstone lite skönhetssömn i flykten… För än har jag inte gett upp hoppet om att någon dag vakna och vara så där lite lagom vrålsnygg… ;o)

Ha en bra kväll! Vi ses imorgon. Kram!

 

9 kommentarer:

  1. Tack gumman! Vad var det jag sa, skitsnygg på dig:) En klockren Josanne! Kram och god natt!

    SvaraRadera
  2. Super snyggt!
    Sov så gott.
    KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Grymt snygg!!! Kännt på den när jag var hos Mathilde och den är så super mjuk och härlig.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Klockrent var absolut rätta ordet ! Vrålsnyggt ! Å faktiskt..... jag tycker att den nog är snyggast såhär "smutssvart" & inte vanligt svart.
    Kram & Gonatt säjer jag åxå =)

    SvaraRadera
  5. Jag ser den på, hela dig och vet att den är helt rätt!!!

    Japp vi gillar att glassa runt i Z 3:an, fast det är älskade maken som kör den mest

    Tant å tant...

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Den jackan är helt enkelt DU!!Och på tal om stövlarna i min blogg....Gissa EN gång vem jag tänkte på när jag såg stövlarna?!?...Ha ha...just de...det börjar på J! Så snygga...har glömt (eller förträngt) märket men priset var 2500:-
    kram
    Adela

    SvaraRadera
  7. Du ÄR vrålsnygg i den där jackan!! :)


    Du är bara världens raraste som erbjuder dig att gå och knacka dörr och fråga efter paket. Hihi, det kanske hade tagit skruv.

    Men jag ger henne lite mer tid eftersom hon skickat min fina tunika i vanlig konsumplastpåse (där frimärken lätt kan lossna = underfrankerat och adressen lätt suddas ut).
    Ska efterlysa på mitt postkontor idag om det fortfarande inte kommit.
    Håller tummarna för ditt paket iallafall :)

    kram från Viola

    SvaraRadera
  8. Åhhhhhh så snygg! kram

    SvaraRadera
  9. NU kom jag på att jag glömt att svara er här... sorry... och är det okej om jag bara skriver tack för era kommentarer alla söta?...
    Kram!

    SvaraRadera