Powered By Blogger

torsdag 12 augusti 2010

Dagens – när hjärnan inte hinner med

Det var värsta stresspaniken här i morse. Så hjärnan hann absolut inte med när klädesplaggen fullkomligt flög på mig i blixtens hastighet. Det syns.
För en mer missanpassade färgkombo får man nog leta ihjäl sig efter…


Så här har jag alltså gått runt och skämts hela dagen. Så mycket jag nu har hunnit skämmas för det har varit stress från tidig timme till nu. Ska därför kasta mig framför tv´n och bara softa en stund nu.

Men planen är att återkomma ikväll. Kanske visa innehållet i Ellos-paketet som damp in igår. Kanske är det fler paket att hämta idag… maken tog posten med sig till jobbet i förmiddags så jag har ingen aning, men hoppas hoppas… Så vi ses senare. Kram så länge!

12 kommentarer:

  1. Där är väl inget fel på den outfiten! Eller jag har gått och blivit färgblind????

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jeanette: nix det har du inte, för det syns inte alls lika bra på bilden som irl, upptäckte jag nu... men stövlarna är beige och byxorna ljusgrå = fult som fan, jag lovar. :o) Kram!

    SvaraRadera
  3. På bilderna ser det hur snyggt ut som helst!

    Nu får du lov att visa hur stövlarna ser ut på dig, så att jag har nåtot att jämföra med. Att du har bra smak vet jag redan :-)

    Kramar Affi

    SvaraRadera
  4. Jag är så avundsjuk för din vita wigwam! Har bara sett den på ordinarie pris i min storlek, men nu rear ju de flesta den, så det tar ju emot.

    SvaraRadera
  5. Du är lika fin som vanligt:-) Jag är nog också färgblind för jag ser inget som inte passar.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Allt klär en skönhet..komihåg det!
    KRAM

    Ps, har du skickat iväg någon anmälan för GBG,s träffen i oktober..? Har nu försökt få iväg ett antal mail som kommer tillbaka fortare än blixten..orkar dessvärre inte sitta längre vid makens stationära dator. (värken sliter sönder mig..bläää) Denna nyinköpts lilla notebook vill inte att jag skall ha fungerande e-post. Pratat med support i två dagar nu.. Blir stressad av att inte kunna anmäla mig innan vi åker. Jag vill ju så gärna vara med..
    Hoppas du ligger kvar i soffan vännen..det gör jag för tillfället.Ds
    Kramar igen!

    SvaraRadera
  7. Du är ju galen...=)=) Du är SÅÅÅ fin! Skit i fägerna på stövlar och byxor...wigwamen är lovely!!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  8. Åh, du har åxå Wigwam. ALLA passar finfint i denna, jag ser ut som om jag tältar haha.
    Men urful kombo ? Hm... har iof inte mina +1:or på mej, men allt ser ut att vara HELT ok på min skärm iallafall :-)
    Största kramen !

    SvaraRadera
  9. skämmas?? Varför? du är as het som vanligt=)
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Jag är nog färgblind också, hittar liksom inga fel:) Tack för pratstunden, vet du att vi blöddrade skit i nästan 2 timmar. Skiter i inlägg i kväll, går och snusar i stället! Kram!

    SvaraRadera
  11. Hej Josanne!

    Som alltid är du supersnyggast, du har nog bara sovit för lite och vadå, grått och beige det är det som numera gäller!
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  12. Affi: jag tycker att stövlarna ser ganska lika ut på dig och mig, eller vad säger du? Kram!

    Abbe: den dyker upp på Tradera hyfsat ofta tycker jag. Har till och med sett den gå för riktigt hyfsat pris där så håll utkik. Håller tummarna att du hittar en till schysst pris. Kram!

    Marika: bilden har förskönat misärmixen, jag lovar. :o) Kram!

    Annelie: men shit vad störigt! Har du fått rätt på det än? Annars kan du kanske maila Bina, du var ju med vid förra träffen så klart du ska med nu! Jag anmälde mig igår så får vi väl se. Jag har ju inte varit med tidigare. Blir det så är det skitkul och blir det inte att jag kommer med så får det bli en annan gång istället. Är det förresten du som är den Annelie som har anmält dig till Malmöträffen? Hade varit sååååå kul om det är du! Sköt om dig gumman! Kram!

    Adela: haha… ja wigwamen ÄR lovely. Så den hade förtjänat bättre sällskap… :o) Kram!

    Åsa: haha… ja kan också få lite tältvibbar när jag har den och är på det humöret liksom. :o) Kram!

    Filippa: haha… snygging… vad skulle jag gjort utan dig. :o) Kram!

    Linda: ja snacka om att vi kan konsten att babbla ;o) Alltid lika kul att prata med dig! Miss you! Kram!

    Eva: aha, ja är det det som gäller så kan det ju vara så att jag är superinne utan att fatta det. ;o) Sovit för lite – yes, så jag skyller på det. Tack. Kram!

    SvaraRadera