Powered By Blogger

fredag 20 augusti 2010

Gårdagens – i förkylt tillstånd

Jag skulle vilja säga att det var en av de värsta dagarna i mitt liv igår. Men jag har faktiskt varit med om betydligt värre. Så jag håller mig till att kalla det en dag från helvetet rätt och slätt.
Dunderförkylning med feber och 13 timmars jobb är förklaringen till varför…

Dagensbilderna är tagna när jag precis hade kommit hem efter jobbet så om det ser ut som att jag håller på att trilla ihop så var det i princip vad jag gjorde efter att jag tagit dem… Gårdagens alltså:


Emb bikette denim jacket
Prairie short strap dress, almost black
Chrysalis minigown, almost black
Jeans från Vero Moda
Dr Martens kängor

Förkylningen håller i sig och jag borde verkligen stanna hemma idag men jag ligger redan back på jobbet – jag ligger alltid back… så det är bara att stålsätta sig och köra ett pass till innan det blir läge att stämpla ut för helg…
Hoppas komma iväg hem tidigt dock, får se hur det blir med det…

Men vi ses senare i alla fall. Jag måste ju avslöja vad jag klickat och visa upp nya bootsen till exempel…
Hoppas ni får en bra dag! Kram!

8 kommentarer:

  1. Hoppas du får chansen att krya på dig i helgen!

    STOR KRAM <3

    SvaraRadera
  2. Vi var rätt lika igår. Hade min svarta parire och chrysalis också. :-)
    Din stackare, krya på dig! Hoppas du kommer hem lite tidigare idag.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Josanne!

    Visst är det märkligt att hur mycket man än arbetar så blir det bara mer och ju mer man gör...osv. Hoppas att du kan ta det hyfsat lugnt i helgen.
    Det ska bli roligt att se dina nya boots på dig.
    Även här har det klickats men än så länge enligt lista A, har även en lista B.
    Kramar till dig från Eva

    SvaraRadera
  4. Snygging!!

    Skickar en stoooor krya-på-dig-snabbt-kram

    MiA

    SvaraRadera
  5. Här kommer lite virtuellt "tycksyndom" din stackare. Det är vidrigt att vara dålig men ändå känna att man måste jobba. Själv överdoserar/missbrukar jag Echinagard droppar - tar dubbel dos var 3:e timme för att ev. kunna hindra min förkylning från att bryta ut på allvar.
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Vrålsnygg kombination ! Åh... ja det blir inga Molly kläder för mej nu på hela helgen, utan bara arbetskläder & stålhätteskor ....
    Å från det ena till det andra : Tidningsgrejen blir nog KALAS :-)
    a en finfin helg så hörs vi av =)
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  7. Du ser ut att ha ett stadigt grepp om väggen :)

    SvaraRadera
  8. Sorry darlings jag har blivit skitkass på att svara på era - högst uppskattade - kommentarer... dissar inte, skyller på feber, psykojobb och sådan skit... Kram!

    SvaraRadera