Powered By Blogger

söndag 22 augusti 2010

Jag som försöker skylla ifrån mig?

Drygt tre timmar och värsta ombyggnadspaniken senare så får det se ut så här i bloggen. Fick det kloka råd av smartsnygga Mollysyster Åsa, att spara allt först. Men lyssnade jag?

Nix pix... det glömdes ju i hasten och precis som jag befarade... det blir bara SKIT... min gamla mall verkar inte finnas kvar i malldesignen...panik!!!

Nu orkar jag inte hålla på att dona mer eftersom hjärnan är helt mosad av allt flängande i olika mallar och bland ett otal gäng bakgrunder.
Så fort teknik är involverat i någonting så flipper mitt förnuft fullständigt. Kan det kanske helt enkelt bero på att teknik och förnuft faktiskt är två vitt skilda prylar?
Eller är det bara jag som försöker skylla ifrån mig?

Vad tycker ni, funkar/ funkar inte? Något ni tycker att jag ska fixa till?
Återkommer med ett lite mer Mollyrelaterat inlägg senare. Kram så länge!

9 kommentarer:

  1. Jag tycker det ser fint ut!!

    Om jag får önska mig något på din sida så är det sökfunktion för ibland så vill man söka upp ett gammalt inlägg. Kanske har man sett en extrasnygg kombo man vill härma eller läsa om ett intressant inlägg. Vad tror du om det?

    Kram från Viola

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du ha fått det snyggt härinne:)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Älskar denna rosa färgen =)
    jag vet inte OM det fungerar, men man kan ju göra en systemåterställning av datorn, typ en dag bak, så blir allt precis som det var för en dag sedan. men om webbsidor blir så, det vet jag inte.
    Men jag ska luska lite i det & återkommer =)
    Isåfall kan du ju bara bakåtställa, skriva ner dina inställningar & därefter leka hej vilt med bloggen ;-)
    ♥ Kramar ♥ <---- hehe, duktig jag är som lyckats få till sånahärade hjärtan ;-)

    SvaraRadera
  4. Nä, det fungerar inte att göra en systemåterställning.... Din Blogg ligger på Blogspots server eller vad det heter...
    Tror jag har fattat det hela rätt nu *S*
    Så du får mixtra runt & testa.
    Men sidan är ju himla fin, så varför göra om ?
    jag vill ju åxå ha rååååååsa *skratt* Ska trixa lite jag med mooooahahaha

    SvaraRadera
  5. Den blev fin! Bara den inte börjar att hoppa och bete sig konstigt som hos Dr Molly. För hos henne kan jag inte lämna kommentarer. Men hos dig funkar det... :)

    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med att efterlysa en spoiler i rosa stl 2..skulle bli jätteglad om jag hittade en :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Det är ju fint! Håller med om att det är muppigt att man inte kan förhandsgranska ändringar med Blogger. Fin present har du fått av Mr Josanne, såg jag:) Kram gumman!

    SvaraRadera
  8. När jag klickar in här, blir hela din blogg diareefärgad..... innan den blir rosa...
    Usch.... detta inlägget är grymt.....men jag vill bara påpeka ;-)

    SvaraRadera
  9. Viola: en bra idé med sökfunktion, har faktiskt tänkt lite på det själv men vet inte hur jag ska få till det, får väl klura på det till helgen. Kram!

    Fengxu: tackar. Men tant som jag är så saknar jag fortfarande min gamla design… Kram!

    Åsa: haha… två tanter som går bärsärk, najs… :o) Kram!

    Maria: hojta om den börjar hoppa, är själv lite nojjig för det men märker inget själv i alla fall. Kram!

    Chatarina: spoiler, du menar underklänningen va? Ibland är jag helt väck när det gäller namn… Klart jag kan hjälpa dig. Kram!

    Linda: ja man kunde det innan har jag för mig, när vi blev med blogg i vintras, puckat att ändra på det. Kram!

    Åsa: haha, the diaree är gone! Kram!

    SvaraRadera