Powered By Blogger

måndag 30 augusti 2010

Make och Mr J i Mollybutiken...

Äntligen kom bilderna jag väntat ivrigt på och som jag nämnde i förra inlägget… Tusen tack bästaste mr J!

Maken var ju i Stockholm i helgen och jobbade på tatueringsmässan. Fast han och kompis J (som bor där) hann även med en sväng på stan i lördags. Jag pratade med dem när de var ute och knallade i J´s kvarter, vilket även visade sig vara Odd Molly-butikens kvarter.

Så jag guidade dem dit (via karta på Eniro – de var precis runt knuten) och på skämt utmanade jag dem att gå in och ta en bild på sig själva i butiken. Och dårarna gjorde det! Beviset har ni här:


Ett smart drag från min sida, och ett dyrt för maken. För självklart telepaterade jag även över ett par av mina välutvecklade shoppinggener och ett stänk av mitt Mollyberoende i smyg via luren. Vilket resulterade i att en Mollykasse fick färdas från Östermalm via mässan till att landa här sent igårkväll.


Lite illa tilltygad efter alla turer, plagget inuti är däremot intakt skitsnyggt!
Någon som har lust att ge sig på en gissning vad det är som ligger i påsen? I så fall är en ledtråd att det är något hett efterlängtat… Jaja, jag vet att det är många Mollysar som är det i min värld men den här har jag tjatat om en del…

Svaret kommer senare. Japp, jag är en retlig jäkel. Och jag gillar det. ;o) Kram!

18 kommentarer:

  1. Hahaha...så jäkla coolt :-) Grym bild! åh vad har du köpt nu..!?!?! väntar med spänning!
    KRAMAR!

    SvaraRadera
  2. Kan det vara Biketten med pinuppan som jag ser att herrn håller i handen???/K

    SvaraRadera
  3. Det är en lite större kasse så jag gissar på antingen en Overcast coat i Almost black eller så är det jeansjackan med pinuppan! :)
    Cool bild!
    Kram

    SvaraRadera
  4. haha, ja såklklart är det som Mimmi & Linda säjer.
    Sikken rocker han är, denna mannen !!
    Just att bara få honom att gå in i butiken & sedan att han shoppar loss ! Jisses !
    Vi hörs å ses snart hoppas jag =)
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam ♥

    SvaraRadera
  5. haha, underbart!!!!!
    Sicken go och söter man du har gumman:-)))
    Och nu förstår jag också att det är pinuppan i kassen:-)
    En mycket tjusig bild också, nästan så du skulle ta och rama in den;-)

    Puss gumman

    SvaraRadera
  6. Ohhhhhh såavis om det är Biketten! Du och din gubbe rockar totalt!

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig bild! Undras om sådan telepati kan fungera på fler än din "rocker", he he! Får ta och göra ett seriöst försök här hemma. Är nyfiken på innehållet i påsen...
    kram Katja

    SvaraRadera
  8. Ojojoj... jag har ju sagt det förut och upprepar mig igen :-)
    Vilken make du har!
    Kortet på dem är ju klockrent och precis som de andra tror jag att det är Biketten med pinuppan!
    KRAM

    SvaraRadera
  9. Hej Josanne!

    Vilken underbaring till man du har men jag antar att det är för att du är en likadan underbaring. Sämst som jag är på att gissa så törs jag nog gissa på Pinuppebiketten.

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  10. Måste bara berätta att efter en massa klädångest köpte jag nytt och hade i mina ögon en Josanne-inspirerad outfit på den här intervjun http://www.helenesblogg.se/2010/08/hjartefragor.html

    Kändes snyggt vardagligt, så tack för de massa härliga inspirationsbilder du bjuder på!

    SvaraRadera
  11. Vilken underbar bild i spegeln, vilka män!!!
    Vad kan det vara i påsen?
    Kramar,

    SvaraRadera
  12. Underbar bild på puddingarna;) Skulle velat sett minen på personalen i OM-butiken när dom klev in där! Visst fan har Mr Josanne slagit till på pinuppan! Gulle den mannen, tröttnar du så kan han få flytta in mitt harem i Bergslagen;) Kram gumman!

    SvaraRadera
  13. Woow..vilka snyggingar! Vad lydiga dom, riktigt väldresserade ju, hi hi! Helt underbart ju, klart det skall presentas när maken far iväg sådär. Spännande påse, tja önskelistan är lång. Kanske de andra är inne på rätt spår. Själv sliter jag mitt hår med den nya förbenade datorn..bara krångel. Suck.. Visar du sedan då??
    KRAM

    SvaraRadera
  14. Nu ser jag ju - HAN HÅLLER JU I JEANSJACKAN!!!! Hehehehehe....de är ju bara för coola!!
    Kram

    SvaraRadera
  15. men han är ju för rar alltså, jag gissar på pinupp-jackan!=)

    KUUUUL! den är så snygg o kommer klä dig perfekt
    kram

    SvaraRadera
  16. Tror som de andra, Biketten. Underbar man du har, och vilken fantastisk bild:)
    Kram!

    SvaraRadera
  17. Tack alla underbara för era kommentarer!!!
    Visst är det biketten! Inlägg kommer om en liten liten stund. KRAM!

    SvaraRadera